Program til 6510
Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 19-05-02 20:47

Er der nogen der har/kender et program til at komme i kontakt med en Nokia
6510, så man få aflæst sikkerhedskoden. Evt. reset'et den tilbage til
fabriks indstillingerne

På forhånd tak

/Bjarke

Fra : BG

Dato : 20-05-02 15:11

"Bjarke Ravn-Jonsen" <wannabeREMOVESPAM@cool.dk> wrote:
>Er der nogen der har/kender et program til at komme i kontakt med en Nokia
>6510, så man få aflæst sikkerhedskoden. Evt. reset'et den tilbage til
>fabriks indstillingerne

Det er slet ikke muligt på 8310 og 6510, bare gå til Nokia
servicecenter

================================ Phone Pages
http://home.swipnet.se/OsbyMikro
================================ email address
mailto:bg@home.se.REMOVE_TH.IS

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 20-05-02 18:26

> Det er slet ikke muligt på 8310 og 6510, bare gå til Nokia
> servicecenter

Øv !... Troede da ellers at der fandtes et sådan program.. Ligesom der gør
til en masse andre nokia'er...
Men tak for svaret!

/Bjarke

Fra : Peter Rongsted

Dato : 21-05-02 08:01

borje@gmx.net (BG) wrote:

>Det er slet ikke muligt på 8310 og 6510, bare gå til Nokia
>servicecenter

Jeg har ikke prøvet med en 6510, men LogoManager har ingen problemer med
at læse sikkerhedskoden fra en 8310. Jeg mener den havde 3.06 firmware
(i hvert fald en af de tidlige), hvis versionen har betydning.