stik til rj45
Fra : rene

Dato : 19-05-02 20:52

hejsa

er der nogle der ved om man kan købe løse stik til rj45 kabler.
kan man selv montere disse eller er det speciel værktøj der skal bruges

mvh rene´

Fra : Steen Suder

Dato : 19-05-02 20:58

rene wrote:

> hejsa
>
> er der nogle der ved om man kan købe løse stik til rj45 kabler.

Ja, du kan sågar købe dem hos Telebutikken. De fleste elektronikbikse
o.lign. har dem.

> kan man selv montere disse eller er det speciel værktøj der skal bruges

Ja og ja. Den billigste tang koster ca. 200,-

--
Steen Suder
http://www.suder.dk/ - Nu med ønskeseddel!

Fra : danni plougmann

Dato : 19-05-02 22:46

den tang du skal bruge er en 8 polet crimptang
kan købes i en elektronikbutik
i skive ligger der en butik der hedder elektroniklageret
der kan man købe rj45 stik og den tang du skal bruge 249 kr mener jeg den
koster

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 20-05-02 11:01

"danni plougmann" <danni.plougmann@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> i skive ligger der en butik der hedder elektroniklageret
> der kan man købe rj45 stik og den tang du skal bruge 249 kr mener jeg den

Aarhus Radiolageret har både tang og rj45 Tangen koster under 150 kr.,
stikkene ca 2 kr. stykket..

Hans L. Jørgensen
Horsensvej 94, Tebstrup
8660 Skanderborg

Fra : Mogens

Dato : 20-05-02 13:27

"rene" <flengel@mail.dk> wrote in message
> hejsa
>
> er der nogle der ved om man kan købe løse stik til rj45 kabler.
> kan man selv montere disse eller er det speciel værktøj der skal bruges

Hvis du ikke skal lave mange, så brug 2 min. og en lille skruetrækker. (Det
gør jeg selv).

Mogens