fra Kobberup til ?
Fra : Jytte Kiellberg

Dato : 19-05-02 20:44

Kære NG
Alle oplysninger modtages med tak om: Hans Balthersen Pedersen og Birthe
Marie Nielsen.
Alt det jeg ved er: De fik en søn 28/6 1871, der blev døbt i Kobberup
27/8-1871. Siden har jeg ikke set noget til dem.
M.v.h. jck@privat.dk

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 19-05-02 21:46

"Jytte Kiellberg" <jck@privat.dk> wrote in message
> [...]
> Alt det jeg ved er: De fik en søn 28/6 1871, der blev døbt i Kobberup
> 27/8-1871. Siden har jeg ikke set noget til dem.

Fundet på www.familysearch.org/:

Hans Ballazar PETERSEN
Sex: M

Marriage(s):
Spouse: Birthe Marie NIELSEN
Marriage: 28 Oct 1870
Skive, Viborg, Denmark

Kunne det tænkes, at de tog tilbage til Skive?

I Viborg på Landsarkivet findes et register over døbte, viede og
døde i Skive sogn, så det skulle jo hurtigt kunne opklares.

Med venlig hilsen
Bodil.