MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
dat fil ???
Fra : Thomas K. Østerbye

Dato : 19-05-02 20:29

Når jeg har haft outlook 6.0 åbnet, så kommer der en gang imellem en fil ude
på skrivebordet som hedder:

rdxr020305.dat

Hvad er det og hvordan stopper jeg at den hele tiden kommer. Indtil videre
sletter jeg den bare, men den kommer igen

- Jeg kører XP PRO DK

Mvh.

Thomas

Fra : Johnny Nielsen

Dato : 20-05-02 09:35

"Thomas K. Østerbye" <osterbye@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvad er det og hvordan stopper jeg at den hele tiden kommer.
Indtil videre
> sletter jeg den bare, men den kommer igen

Det er muligvis et fildelingsprogram der ligger dat filen der.
Prøv at køre AdAware:
http://www.lavasoft.nu/

Johnny Nielsen
http://www.wintip.dk
Artikler, guides og tips til Windows 9x/Me og XP.

Fra : MD

Dato : 20-05-02 10:38

"Johnny Nielsen" <johnny@wintip.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Johnny Nielsen
> http://www.wintip.dk
> Artikler, guides og tips til Windows 9x/Me og XP.

Hej.

Dette faldt jeg over - lyder som noget du kan bruge.

"Here is how I got rid of it.

Download Ad-aware and scan the system
to remove trace of the spyware. Alternatively you can this
(Note: the ad-aware program found some spyware files, but the rxdr file
wasn't found, so I took the steps below and it got rid of it)

Search for file called bpboh.dll and note down the path.
Most likely it will be C:\Windows if yes goto Start> Run
and then type there regsvr32 /u C:\Windows\bpboh.dll click
on Ok reboot
It worked very well for me."

God fornøjelse - MD

Fra : Thomas K. Østerbye

Dato : 20-05-02 11:21

Hejsa,

Så har jeg installeret Ad-aware, og det fandt en masse filer (der i blandt
*.dat filen) og jeg har nu slettet det hele.

Tak for hjælpen

Thomas