Hjælp til HL-problemer søges, !
Fra : Plazm0id

Dato : 19-05-02 19:37

Hej NG,

Jeg har lidt problemer med min HL ! :(
Jeg kører w2000, og mit grafikkort er et ATI

Hl siger nogenlunde dette: "ServicePack 3 or above required"
Underligt !
Jeg har servicepack 2 på til w2000 installeret + den nyeste Direct X.

Hvad kan der være galt ?

En ting mere...

når jeg prøver at opdatere den til den nyeste version ( hl1109.exe ) siger
den "Installation file Corrupt" .. jeg har hentet den 6 gange, fra
forskellige servere .. den kommer med den samme fejl her gang ?

Hvad kan der være galt ?

Håber der er hjælp at hente, da jeg virkelig trænger til at få gamet noget
cs :0)

mvh
Jesper alias Plazm0id

Fra : Fax_Modem

Dato : 19-05-02 19:49

den beder jo om ServicePack 3 eller højere. Hvorfor skifter du ikke?

/J

Plazm0id <Plazm0id@phreaker.net> skrev i

Fra : Plazm0id

Dato : 19-05-02 19:49

skifter service pack til windows 2000 ? ... den nyeste er da service pack 2
!

Fra : Martin K

Dato : 19-05-02 20:50

Plazm0id wrote:
> skifter service pack til windows 2000 ? ... den nyeste er da service
> pack 2 !

Korrekt... det lyder mest som en syg installation og HL, dog uden at være
sikker, da jeg ikke har spillet seriøst HL i over eet år!
--
Martin K

Fra : Plazm0id

Dato : 19-05-02 21:04

ok, så må jeg jo prøve igen :)

man skal jo holde ved de godt gamel klassikere.. bare fordi noget er nyt
bliver det ikke bedre... he he
jeg spiller da os stadig q2.. der er nogen der kan .. he he

Fra : Martin K

Dato : 19-05-02 21:13

Plazm0id wrote:
> man skal jo holde ved de godt gamel klassikere.. bare fordi noget er
> nyt bliver det ikke bedre... he he
> jeg spiller da os stadig q2.. der er nogen der kan .. he he

Efter CS og HL gad jeg ikke rigtig spille 3d-spil i laaaang tid, men så kom
MOH AA, og så var jeg godt nok solgt!

--
Martin K

Fra : Plazm0id

Dato : 19-05-02 23:09

Det er jo ringe :), jeg fatter ikke hvad folk ser det det game.. he he !

Fra : Martin K

Dato : 20-05-02 11:08

Plazm0id wrote:
> Det er jo ringe :), jeg fatter ikke hvad folk ser det det game.. he
> he !

Singleplayer-delen er genial!

--
Martin K