MS Windows
briani 27239
Placeringen af Temporary Internet Files.
Fra : Madsen

Dato : 19-05-02 17:27

Hej,

Jeg er ved at ændre min konto i WinXP til at være en Power User-konto i
stedet for en Administratorkonto. Alt virker som det skal lige bortset
fra at WinXP insisterer på at flytte placeringen af mappen Temporary
Internet Files efter at jeg har logget af og på med den ændrede konto.

Mens kontoen er en administratorkonto er mappen Temporary Internet
Files placeret i roden af D-drevet, men når jeg har ændret kontoen til
en Power User-konto, så bliver Temporaray Internet Files placeret i
D:\Temp.
Hvis jeg sletter Temp-mappen og skifter den til D:\Windows\Temp så
bliver Temporary Internet Files placeret i D:\Windows\Temp næste gang
jeg logger på kontoen.

Jeg kan ændre placeringen mens jeg er logget ind som Power User, men
lige så snart jeg har logget af og på, så er mappen igen flyttet ind i
den mappe jeg har defineret som temp-mappe. Hvorfor hulen gør den det?

Madsen.