META-elementer
Fra : Bent Nedergaard

Dato : 19-05-02 16:38

Hej alle
Igen en lille ting, jeg ikke har kunne finde svar på. Er der nogen grund til
at anføre META-oplysninger andre steder end på index-siden ?

Mvh

Bent Nedergaard
bentnedergaard@tiscali.dk

Fra : Kasper Kyndsberg

Dato : 19-05-02 17:21

"Bent Nedergaard" <bentnedergaard@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle
> Igen en lille ting, jeg ikke har kunne finde svar på. Er der nogen grund
til
> at anføre META-oplysninger andre steder end på index-siden ?

Ja. Metafelterne beskriver jo dokumentet - ikke webstedet. Stort set alle
hjemmesider har flere indgangsider som bl.a. fremkommer som resultater i
søgemaskinerne, som eksterne links mv.

--
/Kasper
http://www.kyndsberg.dk

Fra : Allan Johansen

Dato : 22-05-02 00:19

"Kasper Kyndsberg" <nospam@kyndsberg.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hjemmesider har flere indgangsider som bl.a. fremkommer som resultater i

Hej Bent

Måske Metamaten kan hjælpe dig? http://www.metamaten.dk/

Mvh. Allan Johansen