Zonealarm vil heletiden have lov....
Fra : Henrik Ibsen

Dato : 19-05-02 15:06

Do you want to allow Internet Explorer to access the internet? Der er godt
nok et felt der hedder : Remember this answer the next time I use this
program. Problemet er bare at der gør Zonealarm ikke og hvergang jeg skal
bruge IE eller Outlook eller en FTP-klient, ja så skal jeg svare ja til en
række alertbokse. Ligeledes skal jeg svare ja til en række alertbokse om jeg
vil have diverse programmer til at virke som servere. Er der nogen der har
haft samme problem og fundet en løsning dertil?

Mvh

Henrik

Fra : Alex Holst

Dato : 19-05-02 15:40

Henrik Ibsen <41@c.dk> wrote:
> [...]
> vil have diverse programmer til at virke som servere. Er der nogen der har
> haft samme problem og fundet en løsning dertil?

Der er et par relevante spoergsmaal (med svar) paa:

http://a.area51.dk/sikkerhed/

Fra : Jens G

Dato : 19-05-02 16:21

On Sun, 19 May 2002 16:05:43 +0200, "Henrik Ibsen" <41@c.dk> wrote:

> [...]
>vil have diverse programmer til at virke som servere. Er der nogen der har
>haft samme problem og fundet en løsning dertil?

Jeg har oplevet problemet flere gange, men fandt svaret i Zone Alarms
Readme fil hvor der bla står:

Known problems

- There have been limited cases where ZoneAlarm will forget a user's
program settings. This may be a sign of corrupt settings. The best way
to fix corrupt settings is to reinstall ZoneAlarm opting to delete the
program settings and configurations from your previous installation
and start from scratch.

--
Hilsen/Best Regards
Jens G