Mailadr. på "analog" forbindelse???
Fra : [SANTA]-MuffDiver

Dato : 19-05-02 15:10

Hej Ng.
Jeg ved ikke om dette er den rigtige NG men jeg ta´r chancen.

Jeg har TDC BB og bruger selvfølgelig deres Pop3.mail server,men jeg har
stadig et "analog" abonnement hos Wanadoo (orange).
Hvis jeg sætter OE til at hente de mails der bliver sendt til min
Wanadoo-email,bliver jeg så bonget for den trafik???? I gamle dage ringede
jeg jo direkte op til dem via ISDN-modem og blev bonget for både e-mail og
internet trafik.

Håber det er til at forstå......--
Mvh Tommy
Næstformand SantaClan
[SANTA]-MuffDiver
www.santaclan.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-05-02 15:39

Sun, 19 May 2002 16:10:09 +0200, skrev "[SANTA]-MuffDiver"
<muff-diver@sol.dk>:

>Hvis jeg sætter OE til at hente de mails der bliver sendt til min
>Wanadoo-email,bliver jeg så bonget for den trafik?

Nej, ikke fra Orange, kun fra den udbyder du henter med (men da
du har frit forbrug på Bredbånd, så vil der selvf. ikke komme
noget oveni).

Fra : Bent Nielsen

Dato : 19-05-02 22:10

"[SANTA]-MuffDiver" skrev:

> [...]
> jeg jo direkte op til dem via ISDN-modem og blev bonget for både e-mail og
Du kan få den vidersendt til en anden adresse. Det har jeg haft i ca 2
år nu.
Bruger mobilixnet.dk en smule med ISDN.

--
Mvh.