Alt koster efterhånden penge på nettet! :(~
Fra : Lars H.

Dato : 19-05-02 14:18

Nu koster det guhjælpemig også penge at bruge gamespot.com, som ellers
altid har været min favorit.
Er der et seriøst gratis alternativ?

Fra : Kelloggs

Dato : 19-05-02 14:48

"Lars H." <largo2@hotmail.com> wrote in message
> Nu koster det guhjælpemig også penge at bruge gamespot.com, som ellers
> altid har været min favorit.
> Er der et seriøst gratis alternativ?

ign.pc.com

Fra : Lars H.

Dato : 19-05-02 16:05

On Sun, 19 May 2002 15:47:34 +0200, "Kelloggs" <hip1234@hotmail.com>
wrote:

>"Lars H." <largo2@hotmail.com> wrote in message
>
>ign.pc.com

www.igp.pc.com
eller http://ign.pc.com ?
virker ikke nogen af dem her?

Fra : Kelloggs

Dato : 19-05-02 16:44

ups, http://pc.ign.com

Fra : Jacob Nielsen

Dato : 19-05-02 15:40

"Lars H." <largo2@hotmail.com> wrote in message
> Nu koster det guhjælpemig også penge at bruge gamespot.com, som ellers
> altid har været min favorit.

Der er jo nok en grund til det ;) Det siger sig selv at de er nødt til at
tjene penge på et eller andet, og det gør (og har aldrig gjort) banner
reklamer ikke. Investorer er heller ikke godt nok, for de skal selvfølgelig
have valuta for pengene. Donationer duer heller ikke, for det er netop
donationer og ikke en fast indkomst. Og da de ikke har et "produkt" at
sælge, er det bedste alternativ altså abonnement.

Der er i øvrigt heller ikke specielt dyrt, i forhold til hvor meget man får
for pengene, du ser jo f.eks. heller ikke nogle spilmagasiner der bliver
udgivet gratis, vel ;)

Som du selv indirekte siger, forlanger flere og flere sites penge for deres
tjenester, og hvorfor skulle de dog ikke det, det er jo ikke en
fritidsfornøjelse for dem og de skal jo også gerne kunne leve af det og
samtidig sikre et ordenligt produkt. Så, get used to it

Mvh. Jacob

Fra : Nicolai

Dato : 19-05-02 16:00

Prøv pc.ign.com ;)

Fra : Jacob Nielsen

Dato : 19-05-02 16:54

"Nicolai" <nifoNOSPAM@nospam.dk> wrote in message
> Prøv pc.ign.com ;)

Det var jo ikke humlen i det jeg skrev ;)

Fra : Laust

Dato : 19-05-02 17:25

"Jacob Nielsen" <jacob.nielsen@get2net.dk> skrev:
> Der er i øvrigt heller ikke specielt dyrt, i forhold til hvor meget man
får
> for pengene, du ser jo f.eks. heller ikke nogle spilmagasiner der bliver
> udgivet gratis, vel ;)
Tja.... www.gamereactor.net s blad gamez.dk gør...det kna dog lade sig gøre
at abonnere på bladet...og desuden tjener man nok mere på reallife reklamer
endpå bannere ;)
mvh. laust

Fra : Jacob Nielsen

Dato : 19-05-02 17:38

"Laust" <laustdeleuran@hotmail.com> wrote in message

> [...]
gøre
> at abonnere på bladet...og desuden tjener man nok mere på reallife

Ja ok, dem glemte jeg lige. Pointen var bare, at det ikke kan løbe rundt
uden indtægter, og det duer banner reklamer ikke til :)

Fra : Skizofrenia

Dato : 19-05-02 19:50

Hvad med www.gamers.com Eller www.gamespy.com ?
De er udemærkede alternativer, og så er der jo favoritten www.spilzonen.dk

Fra : danni plougmann

Dato : 19-05-02 23:26

i må da ikke glemme www.dailyrush.dk

Fra : Ronny Nielsen

Dato : 24-05-02 13:34

LOL. Ingen danske sider kan bare tilnærmelsesvis sammenlignes med de gode
udenlandske.

Men de er blevet bedre med årene. Måske en dag de ligefrem er værd at besøge
for hardcore gamers?

Fra : Greatdane

Dato : 20-05-02 08:48

Hvorfor ikke bare bruge http://www.gamespot.co.uk istedet for. Den er stadig