email form
Fra : Jagtformidling.dk

Dato : 19-05-02 14:18

Jeg skal bruge 2 form´s hvor brugeren kun kan ændre dato/ overskrift. når
jeg modtager mailen skal dato/ overskrift stå mellem <P> </P> som eksempel
( så jeg kan kopier mail direkte til min side.) hvordan får jeg det til at
virke?

eksempel

<P> 15-05-02 </P>

<P> OVERSKRIFT PÅ DIN ANNONCE </P>

Fra : oliver

Dato : 19-05-02 14:51

Jagtformidling.dk wrote in dk.edb.internet.webdesign.html: i din form skal
du lave et dato og der så kommer de ting som du har skrevet og det andre har
skrevet

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jagtformidling.dk

Dato : 19-05-02 15:11

Hvordan får jeg dato til at passe imellem <P></P> hvis jeg feks bruger denne
form (

<form action="mailto:john@j.dk" method="post" enctype="text/plain"><textarea
name="xx" rows=12 cols=65>
<P> 15-05-02 </P>