Spilsites
Fra : René

Dato : 19-05-02 12:37

Jeg ville lige høre om der ikke var en eller to der kender et par gode
spilsites på nettet.

Mange af de sider jeg har fundet frem til er enten ikke opdateret eller også
er de mangelfulde mht. releasedates previews etc.

Jeg bruger i øjeblikket Gamespot, som altid har været en fed opdateret side.
De er dog nu begyndt at charge for forskellige previews/reviews osv.

Takker på forhånd

René

Fra : Nomen Nescio

Dato : 19-05-02 12:49

Gå ind på www.gamerankings.com
De har links til alle US/UK reviews.
Så kan du vælge dem ud, du synes er bedst.

NN

Fra : André Nyholm

Dato : 19-05-02 19:15

"René" <morgen@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg ville lige høre om der ikke var en eller to der kender et par gode
> spilsites på nettet.

[...snip...]

Jeg brugte pc.ign.com (eller er det ign.pc.som ?) meget, men de er begyndt
at have ads mellem hver side i et (p)review (og så et link til næste side i
review'et øverst oppe, så den er ret irriterende at surfe på. Så, i min
model af verden er der kun :

www.avault.com

tilbage - som både er god og *meget* grundig til reviews, men har også
cheat/hints, patches på *egne* servere - ikke det der fileplanet-fis med
lange køer.

Hvis jeg virkelig er aggresiv efter at finde et review - eller høre manges
mening, så tager jeg www.pcgamereview.com for dér kan man læse 'almindelige'
spilleres holdning til spillet.

Derudover er der - Og ellers vil jeg støtte Nomen's hint med
www.gamerankings.com og samtidigt kan du jo altid laev en søgning i google
på f.eks. "morrowind review" - og så se hvad botten finder frem til dig. Der
er faktisk mange muligheder...

- André