stoppet søtoilet
Fra : asser

Dato : 19-05-02 12:45

Har nogen en fiks ide til klare et stoppet sø-toilet. Det er sikket en
papirprop.

Asbjørn

Fra : Lars Andersen

Dato : 20-05-02 20:40

asser <asbjoern@jaksland.dk> skrev:
> Har nogen en fiks ide til klare et stoppet sø-toilet. Det er sikket en
> papirprop.
>
> Asbjørn

Luk søventilen og skil toilettet ad. Det tager få min!
v.h. Lars A.

Fra : Lars Bonde

Dato : 20-05-02 21:16

Du tror nok det er løgn men giv det en Coclacola og problemet er løst i
løbet af en halv time.

VH Lars

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 20-05-02 22:38

Kan man evt. ikke sætte munden på og puste i det ))))

Stef

Fra : [8000] Mx42100

Dato : 20-05-02 18:54

Hæld afløbsrens i og lad det står natten over. Virker hver gang.

Fra : Richard Chisnall

Dato : 09-06-02 12:03

Hvis du kan finde en tyndere slange, kan du forsøge at skille det ad og
skubbe den tynde slange gennem den tykke.

Pas på med kemikalier, da de kan ætse søventilen indefra.