Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Når nattergalen ankommer,
Fra : Niels Ebbesen

Dato : 19-05-02 12:49

Når nattergalen ankommer, så er det sommer...!

Det er en godt tradition, at dem der bor og færdes i Værebro Ådal,
betragter nattergalens ankomst som et sikkert tegn på, at nu er det
sommer i Danmark, og i starten af sommeren synger den døgnet rundt.

Men det er da en af naturens pussighedder, at en så "stor sanger", er så
uanselig at den ikke rigtig gør sig på billeder, men jeg har prøvet
alligevel, så et par billeder af nattergalen er det også blevet til.

Jeg har opdateret www.photo-gallery.dk med nye billeder fra uge 20 -
2002, der er 4 preview-ark med 64 billeder, klik på de små thumbnails og
få et stort billede, direkte link til nye fotos.

http://www.photo-gallery.dk/oversigt/default.htm#anchor508424

Fra : Clark Kent

Dato : 19-05-02 15:55

Her bør ikke reklameres med kommercielle sites.........gruppen hedder
dk.FRITID.foto , og da du ikke betaler moms af dit site, må det betragtes
som kommercielt.............

Niels Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> skrev i en

Fra : Mosc Lover

Dato : 19-05-02 18:38

"Clark Kent" <hgath@deepspace.dk> wrote in message

> Her bør ikke reklameres med kommercielle sites.........gruppen hedder
> dk.FRITID.foto , og da du ikke betaler moms af dit site, må det betragtes
> som kommercielt.............

Jeg har svært ved at se hvordan han skulle kunne tjene penge på de
billeder, han må da have haft et tågehorn med for at skræmme nattergalen
så langt væk.

Og de andre billeder er da langt fra imponerende, de fleste er dårlig
belyste og over eller undereksponerede. Tag bare dem af Rallybilen mere
fantasiforladt kan man da ikke få sådan et motiv til at blive. Hvad med
at prøve lidt spændende med nogle gode telelinser og helt tæt på med en
vidvinkellinse, og til sidst nogle hvor bilen kører ?

Mr.
Mosclover

Fra : Mich@el

Dato : 20-05-02 12:31

Hejsa.

Mosc Lover wrote:

> [...]
> at prøve lidt spændende med nogle gode telelinser og helt tæt på med en
> vidvinkellinse, og til sidst nogle hvor bilen kører ?

Hmmm. Jeg har det lidt svært med at tage kritik fra en anonym alvorligt.
!!!!!!

Tør du ikke bruge din navn... ????

Jeg mener at der på pågældende side er mange gode billeder.

Michael

Fra : Mich@el

Dato : 20-05-02 12:40

Hejsa.

Clark Kent wrote:

> Her bør ikke reklameres med kommercielle sites.........gruppen hedder
> dk.FRITID.foto , og da du ikke betaler moms af dit site, må det betragtes
> som kommercielt.............

Kig her:
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.foto

Her kan du lære rigtigt meget, og så slipper du for at dumme dig med indlæg
som ovenstående.

FUT til: dk.admin.netmisbrug

Michael

Fra : Henri Gath

Dato : 20-05-02 16:50

Bare du ikke dummer dig, lille mand..............

Fra : Carsten Medom Madsen

Dato : 20-05-02 10:54

Super god ide Niels Ebbesen - Jeg er med på ideen og tegner mig for de
første 2 postkort.
KortHilsen
Medom