Problemer!
Fra : Ukendt

Dato : 19-05-02 12:41

Davs.

Er der nogen der kan hjælpe mig med følgende problem:

Har Frontpage2000, har fundet et godt program der hedder Site News, hvor man skriver nyheder direkte ind ind på hjemmesiden!
Det jeg ikke kan finde ud af, er at få programmet til at starte i min hovedramme.
Der står i en Read me fil, at der hvor jeg vil vise programmet skal følgende linje være:

<!-- Start Site News Include File -->
<!--#include file="site_news.inc" -->
<!-- End Site News Include File -->

Men hvordan og hvor skal de sætten ind? Eller kan det ikke lade sig gøre med frontpage?

Any one!!

Tak..

Programmet er her http://www.webwizguide.info/asp/sample_scripts/site_news_script.asp

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 19-05-02 13:09

Det skal bare indsættes der hvor du ønsker det i HTML view. Kræver at
din server støtter SSI og som regel skal siden have en bestemt
endelse, så spørg din udbyder.

Fra : Gevaldi

Dato : 19-05-02 13:44

Jens Peter Karlsen har forfattet følgende:

> Det skal bare indsættes der hvor du ønsker det i HTML view. Kræver at
> din server støtter SSI og som regel skal siden have en bestemt
> endelse, så spørg din udbyder.

Var det muligt at få dig til at bruge den
korrekte citatteknik, som beskrevet på:

/Gevaldi

Det er ofte lettere at få tilgivelse end tilladelse.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 19-05-02 21:06

Jeg bruger den mest hensigstsmæssige.

Fra : Gevaldi

Dato : 19-05-02 21:48

Jens Peter Karlsen har forfattet følgende:

> Jeg bruger den mest hensigstsmæssige.

Nej, du bruger ikke den mest hensigstmæssige, du
bruger den modsatte, og det gør du generelt i alle
dine svar.

Så jeg gentager min bøn om du vil læse:
og følge de "færdselsregler" vi andre bruger.

Det er hensynsløst ikke at ville følge spillereglerne.

Det "MVP" står det for "Meget Væmmelig Person":)

FUT dk.admin.netikette

--
/Gevaldi

Det er ofte lettere at få tilgivelse end tilladelse.
Rygere er i mindretal og mindretal bør man tage hensyn til.

Fra : Arne Hertzsprung Wil~

Dato : 20-05-02 09:04

"Gevaldi" <georg_valdiREMOVE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det er hensynsløst ikke at ville følge spillereglerne.
>
> Det "MVP" står det for "Meget Væmmelig Person":)

Når vi nu taler om netikette, så bør du sørge for at fjerne alt det, du ikke
svarer på - jf. dit eget link (det gør jeg ikke i ovenstående, kan du se) -
dernæst: netiketten er ganske rigtigt spilleregler, men det er ikke
hensigtsmæssigt at den mest toneangivne nyhedslæser, nemlig MS anbringer
cursoren automatisk oven over det skrevne på trods af netikettereglerne, men
det gør den og det kan man kun ændre ved at gå ned og skrive nedenunder.
Det forstår jeg egentlig godt at JPK ikke ønsker, da han svarer utrolig
mange, gør det kort og derfor er det spild af tid at følge de retningslinier
i netiketten slavisk.

Det er muligt at det sætter dit pis i kog, at folk ikke altid retter sig 100
procent efter de fælles spilleregler, men på mig virker det hyklerisk at man
på den ene side håndhæver (eller vil håndhæve) strenge regler for den slags
medens man ikke bryder sig om at få rettet sine åbenbare stavefejl.

Med andre ord: på mig virker det lige så irriterende at skulle belæres om
netikette som det formentlig virker på dig at få rettet dine eventuelle
stavefejl.

JPK gør det at han vælger det , der for ham er hensigtsmæssigt: at skrive
der, hvor nyhedslæseren anbringer hans cursor når han skal svare på
tingene - han skriver kort i modsætning til f.eks. undertegnede, gør det som
regel godt og er en stor hjælp her i gruppen, da han er FP-ekspert.

Og til sidst: Nej MVP står svjh for Most Valuable Person, som er en titel,
der tildeles folk, der er yderst vidende og hjælpsomme omkring et produkt -
så vidt jeg ved sker det via en afstemning mellem brugerne, men jeg husker
det ikke rigtigt - det er måske noget som JPK selv kan svare på.

Jeg finder ikke at hans "forsyndelse" er særlig alvorlig, og jeg afskyr de
personer der i tide og utide fungerer som pedanter - jeg selv får hug fordi
jeg af og til retter folks stavefejl - og det sker på trods af at de samme
personer er ude med riven efter folk, der som JPK laver et enkelt -
hensigtsmæssigt - brud på netiketten.

Her synes jeg - surprise, surprise - at stavefejl (de fæle) - er vigtigere
at holde sig for øje end et simpelt brud på netiketten.

Apropos: at skrive om et brud på netiketten er vel lige så meget OT som
dette indlæg, idet gruppen er en FrontPage-gruppe?
--
ahw

Fra : Gevaldi

Dato : 20-05-02 09:37

Arne Hertzsprung Wilstrup har forfattet følgende:

> Apropos: at skrive om et brud på netiketten er vel lige så meget OT
> som dette indlæg, idet gruppen er en FrontPage-gruppe?

Ja, så PLONK med dig når du ikke kan finde
ud af at følge FUTTEN.

Fra : Brian Nilsson

Dato : 23-05-02 20:44

Gevaldi skrev:

> Så jeg gentager min bøn om du vil læse:
> http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html
> og følge de "færdselsregler" vi andre bruger.

De "færdselsregler" du nævner, er kun vejledende. De "færdselsregler" du
bruger i din bil, er gældende. Der er forskellen!

> Det er ofte lettere at få tilgivelse end tilladelse.
> Rygere er i mindretal og mindretal bør man tage hensyn til.

Nej, de skal følge de færdselsregler vi andre laver

- mvh. Brian -

Indeholder denne mail fejl på en eller anden måde, så send en mail til:
kiss_my_ass@deletethis.com