MS Windows
briani 27239
Hvordan åbner jeg denne fil i XP?
Fra : Henning Lund

Dato : 19-05-02 11:55

Når pcén går ned gemmes der en fil i C\Windows\minidump, den ville jeg godt
læse, da windows kommer med den sædvanlige intetsigende:

We're sorry
There is no additional information about this issue in the Error and Event
Log Messages or Knowledge Base databases at this time.

men jeg kan ikke finde et program der kan åbne filen, nogen der har et bud,
jeg ville nemlig gerne se hvad der gjorde den blå skærm.

Henning

Fra : Henning Lund

Dato : 19-05-02 12:04

Henning Lund skrev:

Fejlmeldingen var forresten 0x0000000a (0x00ffff0c, 0x000000ff,
0x00000000, 0x8051e8d2). men den kan jeg ikke finde oplysning på via Google,
så hvad mon er sket?

--
Mvh.
Henning Lund

Fra : H.R

Dato : 19-05-02 13:14

"Henning Lund" <Fjerndettehla@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> Når pcén går ned gemmes der en fil i C\Windows\minidump, den ville jeg
godt
> læse, da windows kommer med den sædvanlige intetsigende:
jeg har prøvet at åbne den med MS words
der var bare en masse underlige tegn ¤ ¤ ¤ § osv
det blev du jo ikke klogere af

Fra : Henning Lund

Dato : 19-05-02 13:43

H.R skrev:

> ------ jeg har prøvet at åbne den med MS words
> der var bare en masse underlige tegn ¤ ¤ ¤ § osv
> det blev du jo ikke klogere af

Hehe nej det var synd at sige, Microsoft er bare lykken

Fra : Madsen

Dato : 19-05-02 13:25

Henning Lund skrev:

> Når pcén går ned gemmes der en fil i C\Windows\minidump, den ville
> jeg godt læse...

MS har nogle artikler om det her:
http://support.microsoft.com/search/preview.aspx?scid=kb;en-us;Q315263
http://support.microsoft.com/search/preview.aspx?scid=kb;en-us;Q314084
http://support.microsoft.com/search/preview.aspx?scid=kb;en-us;Q315271

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 19-05-02 14:27

Henning Lund skrev:

> Tak for linkene, men det ser ud til at være en ukendt fejl, gu ved
> om jeg kan få patent på den?

Prøv. Man ved jo aldrig ;)

Madsen.

Fra : Henning Lund

Dato : 19-05-02 13:41

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 19-05-02 13:26

Med mindre du er programmør vil du ikke kunne få noget som helst ud af
det. Den kan åbnes i en teksteditor.

Fra : Henning Lund

Dato : 19-05-02 13:38

Jens Peter Karlsen skrev:

> Med mindre du er programmør vil du ikke kunne få noget som helst ud af
> det. Den kan åbnes i en teksteditor.

Sådan på fritidsbasis nej spøg tilside, jeg regnede med at jeg kunne se
hvad der var sket da pcén væltede.