Pludselig lille skrift på visse websider (~
Fra : Bobby Sixkiller

Dato : 19-05-02 11:26

Se subj. Helt uprovokeret er skriften på visse sider blevet ulæselig
lille. Har kigget i Control Panel -> Internet -> Fonts men synes ikke
jeg kan se nogen forandringer?

Fra : Ghita

Dato : 19-05-02 11:29

"Bobby Sixkiller" <Spammers@Will.Be.Shot> skrev i en meddelelse news:ac7u5b$qn6$1@news.net.uni-c.dk...
> Se subj. Helt uprovokeret er skriften på visse sider blevet ulæselig
> lille. Har kigget i Control Panel -> Internet -> Fonts men synes ikke
> jeg kan se nogen forandringer?

I IE "vis" "skriftsstørrelse".
Ghita

Fra : Bobby Sixkiller

Dato : 19-05-02 12:06

> I IE "vis" "skriftsstørrelse".
> Ghita

hehe, takker. En eller anden idiot må have været inde og ændre det

Fra : Ghita

Dato : 19-05-02 12:02

"Bobby Sixkiller" <Spammers@Will.Be.Shot> skrev i en meddelelse news:ac80h2$iaq$1@news.net.uni-c.dk...

> hehe, takker. En eller anden idiot må have været inde og ændre det

Jeg har nu en fornemmelse af at det nogengange sker af sig selv.
Måske endnu en IE 6 ting.
Ghita

Fra : Madsen

Dato : 19-05-02 12:21

Ghita skrev:

> Jeg har nu en fornemmelse af at det nogengange sker af sig selv.
> Måske endnu en IE 6 ting.

Det kan meget nemt komme til at ske hvis man sidder med en mus med
scrollhjul. Hvis du holder Ctrl-tasten nede og ruller med hjulet, så
vil tekststørrelsen ændre sig i browseren. Det samme vil ske i f.eks.
Outlook Express. Det gælder for de sidste mange versioner af IE/OE.

Madsen.