Familien Tortie
Fra : Marianne Hellemose

Dato : 19-05-02 10:55

Så er det lykkedes mig at få et billede af hele familien,
det ligger i Tortie's profil, og nej jeg slap for at bruge
søm og superlim, det er helt frivilligt.

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Some people have lives, other have cats

Fra : Anita Christensen

Dato : 19-05-02 11:37

"Marianne Hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> wrote in message
> Så er det lykkedes mig at få et billede af hele familien,
> det ligger i Tortie's profil, og nej jeg slap for at bruge
> søm og superlim, det er helt frivilligt.

Nååh hvor er det et dejligt billede Misserne ser ud til at have det
rigtig dejligt.

Mange hilsner
Anita

Fra : AEK

Dato : 19-05-02 11:47

Hej Marianne !

Jeg er TOTAL solgt til Tortie pigen , sort m. hvidt 2 - Men manden siger NEJ
!!!!!!

Hvor er det godt , at du passer og nusser om dem.

/ Anya.

Fra : Inger Kaya

Dato : 19-05-02 12:02

Hvor er de søde...

Nus dem alle lidt fra os...

/ Tinka, Trold & Inger

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 20-05-02 09:38

De er skønne
De ser temmelig store og velernæret ud.

Nina
Tender Tribes

Fra : nitsen

Dato : 20-05-02 14:21

"Nina, Tender Tribes" <NOSPAMnina@knus.dk> skrev
> De er skønne

Ja - de er superdejlige og Tortiemor er noget af det mest pragtfulde.

> De ser temmelig store og velernæret ud.

De ER store - jeg har lige været på Lolland og tjekke dem ud - Tortie har
fløde i tanken *grin*

Mvh
Anita og spinbrum fra Frode der syns mor lugter spændende af fremmede
misbamser

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 21-05-02 21:01

> [...]
> det ligger i Tortie's profil, og nej jeg slap for at bruge
> søm og superlim, det er helt frivilligt.

Wrææææh...Er det bare mig der ikke kan finde Torties profil mere? Jeg kan se
der er lavet om på siden (smart idé, forresten) men ...HVOR ER TORTIE??!!!!

Hilsen
Lisbeth
--
http://cutiecats.dk ~ Verdens sødeste katte
http://trekkiegrrrl.tripod.com ~ 3D grafik & WWP

Fra : nitsen

Dato : 21-05-02 21:24

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> skrev

> Wrææææh...Er det bare mig der ikke kan finde Torties profil mere? Jeg kan
se
> der er lavet om på siden (smart idé, forresten) men ...HVOR ER
TORTIE??!!!!

Hun er hoppet ind under Historier § - jeg ku' heller ikke liiiiiige finde
hende i første hug.

Mvh

Anita og spiiiin fra Frode

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 22-05-02 07:54

Hej Lisbeth
Ja du ved hvordan det er med katte, de finder hurtigt
ud af at de er noget særligt, det gjorde Tortie også,
så hun ville sandelig ikke stå sammen med os dødelige,
næh nej, man ER vel noget helt for sig selv, og det er
hun virkelig, smuk dejlig kærlig sød kær vidunderlig
en engel osv osv osv

hilsen
Marianne der fuldstændig har tabt sit hjerte til Tortie