MS Windows
briani 27239
Standard 3-knaps muse driver til xp?
Fra : Ingolf

Dato : 19-05-02 02:40

Hej

Jeg har en noget ældre 3-knaps mus. Jeg ved ikke hvilket firma der
producerer musen. Under musen stå der "The super whale 97"

Jeg har forsøgt at identificere den gennem FCC nummeret på sitet
www.windrivers.com, men den kender intet til mit nummer, som er MA7WSV3-A

Søgte stort set alt igennem på google, uden held.
Prøvede med logitech's mouseware v9.6. 5mb download, og den laver kun en
genvej til min museindstillinger som jeg kan nå gennem kontrolpanel! Der
følger drivere med, men hvis jeg forsøger at opgradere fra denne folder,
sker der intet.
Prøvet med coolmouse v3.4... uden held
Prøvede at fjerne musedriveren fuldstændigt, men xp inst. den automatisk
efter et par sek. igen, uden min medvirken :(

Findes der en 3-knaps muse driver til xp, og hvor ?

Fra : jensenjs

Dato : 19-05-02 14:42

> Findes der en 3-knaps muse driver til xp, og hvor ?

Jeg bruger et lille program der hedder Clicker, det har
virket fint på de 3-knaps mus jeg har haft gennem tiderne
Det har en masse funktioner ud over bare de tre knapper

http://www.vobis.de/bbs/support/brett19/
http://21st-century.net/Pub/Drivers/Mouse/
http://spid.ponudba.com/software/NTHelp/programi/miska.html

Måske virker det også til din mus