Foto
IBM760 5420
Teil 3020
pentax 430
Fra : 120100700

Dato : 19-05-02 00:29

hi gruppe

Jeg pønser på at købe et 430 fra Pentax.
Jeg ved selvfølgelig at det kan tage billeder, men håber her at høste lidt
af andre's erfaringer gode, såvel som, mindre gode, inden jeg eventuelt
handler.
Hvem ved, måske, får jeres erfaringer mig overbevist om at jeg hellere
hellere skal finde et andet camera i klassen omkring 7.000 - 8.000 eller
mindre.
430 har i grove træk 4,1 mil. pix - 3 * optisk zoom - macro - og en,
efter min mening, fornuftig camera størrelse (brystlomme)

på forhånd - tak for jeres respons

120100700

Fra : Bettina & Fillip

Dato : 24-05-02 22:34

Jeg har selv Optio 330 og der er ikke stor forskel på de to kameraer. Du
skal være klar over at batteri tiden er "lausi" og at kameraet er langsomt
nar man tager et billede. Det var ikke et kamera jeg ville købe igen.
Kameraet virker dog solidt og er meget let at gå til.
Jeg har lige købt et S40 og det slår det på mange punkter.Venligst Fillip

Fra : 120100700

Dato : 25-05-02 08:22

Tak for jeres respons.
Jeg søger videre.