MS Windows
briani 27239
Trådløs logitech-muse ?
Fra : Hagman

Dato : 18-05-02 23:46

Hejsa.

Jeg har 2 PC'ere i netværk, i samme lokale.
Jeg har begge logitech's trådløse muse.

Men, når den ene bevægere musen, så hakke den anden på den anden PC !
De står begge på kanal 1, kan man ændre den ene til en anden kanal ???
....eller er der en anden løsning ???

Med venlig hilsen,
Hagman.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 18-05-02 23:56

"Hagman" <hagman@stofanet.dk> wrote in message

> [...]
>
> Men, når den ene bevægere musen, så hakke den anden på den anden PC !
> De står begge på kanal 1, kan man ændre den ene til en anden kanal ???

Ja, hvis du ikke har andre end de 2 mus. Skulle du gerne kunne få den ene
mus over på kanal 2.

Prøv at tage den ene mus. Tag batterierne ud.. Herefter efter at have sat
dem i igen. Tryk på Connect knappen... Hvis det ikke virker.. Prøv at tage
batterierne ud.. tryk på connect kanppen på modtageren, og sæt batterierne i
musen.

Fra : Hagman

Dato : 19-05-02 00:09

Hvordan sætter jeg den over på kanal 2 ???

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-05-02 00:11

> Hvordan sætter jeg den over på kanal 2 ???

Det skulle den jo gerne selv finde ud af, ved at gøre som beskrevet

Prøv evt at bevæge din anden mus, imens du gør det

Fra : Hagman

Dato : 19-05-02 00:20

> Det skulle den jo gerne selv finde ud af, ved at gøre som beskrevet
>
> Prøv evt at bevæge din anden mus, imens du gør det

Det har jeg prøvet.
Er der ikke en anden, og måske nemmere løsning ?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-05-02 00:21

> Det har jeg prøvet.
> Er der ikke en anden, og måske nemmere løsning ?

Så prøv igen,, ellers ring til Logitech. De har en god dansk kundesupport

Fra : Hagman

Dato : 19-05-02 00:29

> Så prøv igen,, ellers ring til Logitech. De har en god dansk kundesupport

Ok, takker for din hjælp.

Fra : Per Hansen

Dato : 19-05-02 15:33

> De står begge på kanal 1, kan man ændre den ene til en anden kanal ???

I bunden af min Logitech mus er der en lille knap.
Hvis jeg trykker på den skiftes til kanal 2.
Et tryk mere og jeg er tilbage på kanal 1.

Per Hansen