MS Windows
briani 27239
Netværksovervågning i taskmanager?
Fra : Kasper Lund

Dato : 18-05-02 22:37

Hvor er det nu lige jeg slår subj. til, syntes ikke jeg kan finde det i
tilføj fjern programmer.

--
Venlig Hilsen Kasper
hr_overgeneral@hotmail.com

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-05-02 22:58

Sat, 18 May 2002 23:37:22 +0200, skrev "Kasper Lund"
<cerberus@pc.dk>:

>Hvor er det nu lige jeg slår subj. til, syntes ikke jeg kan finde det i
>tilføj fjern programmer.

Og nu ville det være rart at vide, hvilken Windows du bruger.

Hvis det er Win 9x, skal du installere der fra tilføj/fjern
Windowskomponenter.

Fra : Gevaldi

Dato : 18-05-02 23:06

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> har forfattet følgende:

> --
> Knud - http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
> Når der svares på et indlæg, svar venligst under det citerede og
> skær venligst det væk, du ikke svarer på, ellers ryger du i
> killfiltret.

Hej Knud

Med den udmelding, så må du efterhånden
have et ret så mange i det filter

--
/Gevaldi

Det er ofte lettere at få tilgivelse end tilladelse.
Rygere er i mindretal og mindretal bør man tage hensyn til.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-05-02 23:22

Sun, 19 May 2002 00:06:02 +0200, skrev "Gevaldi"
<georg_valdiREMOVE@hotmail.com>:

>Med den udmelding, så må du efterhånden
>have et ret så mange i det filter

Nogen hardcore er i killfiltret, de andre er på en
»overvågningsliste«, hvor indlæg bliver ignoreret.

Når jeg ikke opførte mig ordentligt i skolen blev jeg også smidt
uden for døren.

En gang imellem kom læreren så og spurgte om jeg havde lært at
opføre mig ordentligt.

98% af dem, der bundciterer ved godt, at det er imod netiketten,
men er ligeglade med deres opførsel overfor andre

Fra : Kasper Lund

Dato : 19-05-02 23:03

Undskyld, jeg bruger windows 2000 pro.