MS Windows
briani 27239
USB til W2000
Fra : Erling

Dato : 18-05-02 21:55

hej gruppe.

Jeg har hørt der findes en beta-version af driveren, - ved nogen hvor den
kan hentes ?

Mvh.
Erling

Fra : Madsen

Dato : 18-05-02 22:32

Erling skrev:

> Jeg har hørt der findes en beta-version af driveren, - ved nogen
> hvor den kan hentes ?

Driveren til hvad?

Madsen.

Fra : Erling

Dato : 18-05-02 22:38

"Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse >
> Driveren til hvad?

Til at Win2000 understøtter USB.

Mvh.
Erling

Fra : Madsen

Dato : 18-05-02 22:42

Erling skrev:

> Til at Win2000 understøtter USB.

Win2000 understøtter USB. Det er WinNT der ikke understøtter USB, så
vidt jeg ved.

Madsen.

Fra : Erling

Dato : 18-05-02 23:00

> Win2000 understøtter USB. Det er WinNT der ikke understøtter USB, så
> vidt jeg ved.

Nej den gør ikke, men som sagt findes en beta-version (driver), og det er
den jeg søgte.

Mvh.
Erling

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 18-05-02 23:08

"Erling" <erlinggo@post.cybercity.dk> wrote in message

> Nej den gør ikke, men som sagt findes en beta-version (driver), og det er
> den jeg søgte.

Som Madsen klart har gjort opmærksom på, er W2K kompatibel med USB

Enten har du ingen USB port. Ellers snakker du om den USB enhed, du ikke kan
finde drivere til...

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 18-05-02 22:51

> Win2000 understøtter USB. Det er WinNT der ikke understøtter USB, så
> vidt jeg ved.

Hmm,, selv W 95 understøtter USB

Fra : Madsen

Dato : 18-05-02 22:56

Bjarke Hansen skrev:

> Hmm,, selv W 95 understøtter USB

Hmm, så er det da vist Win95 OSR2 du snakker om?
Den første Win95 understøttede ikke USB, så vidt jeg husker, og faktisk
tilråder de fleste producenter af USB-hardware at opgradere til Win98
hvis man kører Win95, da USB-undertøttelsen ikke er optimal i Win95.

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 18-05-02 23:04

Madsen skrev:

> Hmm, så er det da vist Win95 OSR2 du snakker om?

<http://support.umax.co.uk/technotes/f112B.htm>

Og det er NT4 der ikke understøtter USB ifølge dette link:
<http://www.adinstruments.com/cust/support/suppnotes/win/wusb.html>
Win2000 har fuld USB-understøttelse fra "fødslen" af.

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 18-05-02 23:11

Erling skrev:

> Nej den gør ikke, men som sagt findes en beta-version (driver), og
> det er den jeg søgte.

Nå, men gider du så ikke at fortælle min Win2000 at USB ikke bør virke
på den? Pt. har jeg 2-3 USB-enheder koblet på den og de kører uden
problemer og jeg har ikke installeret noget beta-halløj for at få dem
til det.

Du kunne evt. prøve at løbe følgende link igennem i stedet:
http://support.microsoft.com/search/preview.aspx?scid=kb;en-us;Q242062

Madsen.

Fra : Erling

Dato : 19-05-02 07:56

"Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse > Nå, men gider du
> [...]
> til det.
>
> Du kunne evt. prøve at løbe følgende link igennem i stedet:

Undskyld og tak for hjælpen - jeg havde læst forkert idet det var mit
chipsæt der dengang endnu ikke var understøttet så det hjalp meget med de
links.

Mvh.
Erling

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-05-02 09:24

> Undskyld og tak for hjælpen - jeg havde læst forkert idet det var mit
> chipsæt der dengang endnu ikke var understøttet så det hjalp meget med de
> links.

Dvs du har ikke nogen USB port?

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 20-05-02 12:53