disco 2000 ??
Fra : lhs

Dato : 18-05-02 20:10

Hej

Jeg er lige snuplet over et covernummer sunget af Nick Cave, nemlig Disco
(2000). Men jeg kan ikke huske hvem der lige sang originalen, er der en
venlig sjæl der kan hjælpe.. eller er den original ??

Lars HS

Fra : Troels

Dato : 18-05-02 20:17

> Jeg er lige snuplet over et covernummer sunget af Nick Cave, nemlig Disco
> (2000). Men jeg kan ikke huske hvem der lige sang originalen, er der en
> venlig sjæl der kan hjælpe.. eller er den original ??

Pulp... fra Different Classes der udkom i...hmm.... 97 tror jeg...

/Troels

Fra : lhs

Dato : 18-05-02 20:19

Hej

tusind tak for meget hurtigt svar.

lars hs

Fra : Troels

Dato : 18-05-02 20:44

> Hej
>
> tusind tak for meget hurtigt svar.

S' lidt, men jeg retter lige mig selv lidt. Den hed bare Different class og
udkom 95...

/Troels

Fra : lhs

Dato : 18-05-02 21:21

okey

når vi snakker nick cave, så kan jeg varmt anbefale into my arms (live
polish version) med stanislaw soyka, en meget smuk rock ballade

lars hs

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 16-06-02 14:02

On Sat, 18 May 2002 21:09:36 +0200, "lhs" <shane@get2net.dk> wrote:

>Jeg er lige snuplet over et covernummer sunget af Nick Cave, nemlig Disco
>(2000). Men jeg kan ikke huske hvem der lige sang originalen, er der en
>venlig sjæl der kan hjælpe.. eller er den original ??

Hvor er du faldet over den henne? Efter sigende skulle den findes på
en Pulp single med navnet "Bad Cover Version", men der er ikke mindre
end 3 sådanne singler på markedet - alle med det samme "Ziggy Stardust"
cover og ingen trackliste.

--
Ask me for directions.