Scifi Games...
Fra : _Moerch

Dato : 18-05-02 18:57

Hej med jer.
Findes der et spil til pc i stil med den gamle klassiker Elite? Ikke såvidt
jeg ved, men en arbejdskollega foreslog at jeg skulle prøve Independence
Wars: Edge of Chaos. Hvilket jeg dog ikke har prøvet endnu.

Mvh
_Moerch

Fra : Filip Larsen

Dato : 19-05-02 09:58

Moerch skrev

> [...]
> jeg ved, men en arbejdskollega foreslog at jeg skulle prøve Independence
> Wars: Edge of Chaos. Hvilket jeg dog ikke har prøvet endnu.

I-War 1 og 2 er nogenlunde spil, men dog med et meget mere scriptet gameplay
i forhold til Elite og Frontier: First Encounter serien. Personligt mistede
jeg interessen for I-War 2 efter en små 10 timers spil, hvorimod jeg samlet
må have brændt både halve og hele mandeår af på FFE serien :)

Bemærk, at Elite/FFE nu er shareware: http://www.eliteclub.co.uk/download/.
Der er også en masse FFE guf på http://www.jades.org/ffe.htm.

Hvis du har tålmodighed, så vent på Freelancer:
http://www.gamesdomain.co.uk/gdreview/zones/previews/mar02/freelancer.html,
men eller findes der også del gamle Elite-lignende spil, såsom Hardwar og
.... denne hersens Elite-klon der udkom for et par år siden og som jeg ikke
kan huske hvad hedder (den fik kun halvgode anmeldelser).

Mvh,
--
Filip Larsen <filip.larsen@mail.dk>

Fra : Nyheder

Dato : 20-05-02 13:15

Jeg vil helt klart anbefale X-Beyond the frontier.... VILDT Godt... Den
bedste Elite efterfølger..

lavet af EGOSOFT , kik på deres hjemme side..... egosoft.com

Hilsen Svend