The Fast and the Furious
Fra : Snoop

Dato : 18-05-02 17:54

Efter at have hørt kun ros om denne film, valgte jeg i dag, at se den. Dette
er dog for sent. Den skulle jeg have set for lang tid siden, da den efter
min mening er en af de bedste nyere film.
Det meste i denne film er meget gennemført og realistisk (på nær nogle små
detaljer selvfølgelig).
På et tidspunkt i filmen (lige efter Race Wars mener jeg), hvor Brians bil
lige har været ude at køre. Man ser så noget ligegyldigt i mellemtiden, og
næste gang man ser Brians bil er den stadig beskidt. Ikke alle film husker
at have bilen beskidt efter den er beskidt, men vasker den efter hver scene.
En lille brøler, som mange bilfilm laver, er at to personer i to forskellige
biler/motorcykler kan snakke sammen, mens de køre mellem 150-200 km/t. Dette
er tydelig vist da Brian og Dom møder asiaterne første gang, og den ene
asiat siger til dem, at de skal følge med.

Men alt i alt en meget god film, som jeg ikke kun vil se denne ene gang. Og
sådan skal gode film jo være.

Og lige en negativ ting mere. Når man har set filmen og kommer ud til sin
egen bil, kan ens egen faktisk ikke flytte sig mere

Fra : Ronny Nielsen

Dato : 19-05-02 00:11

> [...]
> er tydelig vist da Brian og Dom møder asiaterne første gang, og den ene
> asiat siger til dem, at de skal følge med.

Fremgår det klart at de kører så stærkt?

> Men alt i alt en meget god film, som jeg ikke kun vil se denne ene gang.
Og
> sådan skal gode film jo være.

Nope. Temmelig god film.

> Og lige en negativ ting mere. Når man har set filmen og kommer ud til sin
> egen bil, kan ens egen faktisk ikke flytte sig mere

LOL! Nej det har jeg også oplevet :D

Fra : Esben

Dato : 19-05-02 00:57

"Ronny Nielsen" <ronnyroy@mail.dk> skrev i en meddelelse
> scene.
> forskellige
> Dette
>
> Fremgår det klart at de kører så stærkt?

Jeg syns ikke det ser ud som om de kører 150-200 - snarere 50-80 frit efter
hukommelsen.

--
Esben

Fra : Snoop

Dato : 19-05-02 01:26

> Jeg syns ikke det ser ud som om de kører 150-200 - snarere 50-80 frit
> efter hukommelsen.
hmm, jeg må vist lige friske den scene op igen i morgen.