Rayman Gold på Win Xp
Fra : Povl

Dato : 18-05-02 17:12

Hej NG

Jeg har lige købt Rayman Gold ,men jeg kan ikke få spillet til at køre under
Win Xp. Er der nogen af jer som ved om man kan hente en patch et sted, eller
er jeg virkelig nødt til at returnere spillet ? Der står ikke noget på
www.kmedia.com som er spillets hjemmeside.

---
Venlig hilsen: Povl

Fra : Michael Petersen

Dato : 21-05-02 08:46

"Povl" <nospam@adslhome.dk> skrev i

> [...]
> under Win Xp. Er der nogen af jer som ved om man kan hente en patch et
> sted, eller er jeg virkelig nødt til at returnere spillet ? Der står

Hej Povl

Rayman Gold er så gammelt at det hverken kan kører under Windows NT/2000
eller XP. Så vidt jeg ved kan det kun køre på Windows 95/98.

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my harddrive?