MS Windows
briani 27239
Crash efter Windowsupdate!
Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 18-05-02 10:49

Hejsa.

Jeg har en IBM-Thinkpad i-series 1200 med Win98 inde, og alle updatesne fra
Windowsupdate.
Det eneste den fejler er, at den skal have strøm til, da batteriet er i
stykker.

Så her for et par dage siden så jeg, at der var kommet en del updates til
IE6, så dem ville jeg lige ind og hente
på windowsupdate. Jeg gik ind og hentede den, og da den spurgte om jeg ville
genstarte, sagde jeg pænt ja.

Under opstarten af Windows skete der nu noget uventet. Da den var nået til
det der Windows 98 logo, slukkede
den fuldstændig umotiveret. Og siden har jeg ikke kunne få liv i den. Jeg
har prøvet at tage batteriet ud, og så prøve,
men det hjalp heller ikke.

Her til morgen har jeg så snakket med en af mine kammerater, og han sagde
sjovt nok, at en af hans arbejdskollegaer havde
haft samme problem efter windowsupdate, bare med en stationær. Han ved
desværre ikke om han har fået gang i den, men vil
høre ham ad på mandag. Men det kan jeg ikke vente på, med mindre det bliver
nødvendigt, derfor spørger jeg lige herinde.

Er der nogle af jer, der har haft samme problem, og evt. løst det?

Håber på hurtig hjælp, da jeg står og har rimelig meget brug for den..

På forhånd tak.

M.v.h.

Henrik Rasmussen