Duke Nukem ekspert søges
Fra : Thomas Hjort

Dato : 18-05-02 07:37

Kom der ikke et duke nukem spil sidst i 90'serne? Et der understøttede 3D
grafik kort?

Hvad er række følgen i serien ellers?

Og hvornår udkommer manhatten project og er det et helt nyt spil?

Mvh Thomas

Fra : Michael Thomsen

Dato : 18-05-02 11:03

Det sidste jeg kan huske var Duke Nuken 3D som kunne kører op til 1024x768..
(fylder 60mb)

Mvh Michael

Fra : Kelloggs

Dato : 18-05-02 11:09

> [...]
> grafik kort?
>
> Hvad er række følgen i serien ellers?
>
> Og hvornår udkommer manhatten project og er det et helt nyt spil?

Prøv at kigge på isonews.com.

Fra : Herold³

Dato : 18-05-02 11:35

> Kom der ikke et duke nukem spil sidst i 90'serne? Et der understøttede 3D
> grafik kort?

Der kom Duke Nukem 3D i midten af halvfemserne, men det understøttede ikke
"3D". Senere er der dog nok kommet en 3dfx-patch. Det i slutningen var et
PlayStation-spil.

> Hvad er række følgen i serien ellers?

Svjv: Duke Nukem, Duke Nukem 2, Duke Nukem 3D, diverse addonpacks (plutonium
pak, atomic edition), Land of the babes (mener jeg).

Jeg var dog rimelig beruset i halvfemserne, så jeg kan tage fejl -;)

> Og hvornår udkommer manhatten project og er det et helt nyt spil?

Det kommer den 30. maj og ja, det er et helt nyt spil. Desværre er det mere
end sidescrollende platformsbasker, end first person shooteren som de fleste
kender Duke fra.

Fra : Thomas Hjort

Dato : 18-05-02 12:55

"Herold³" <jacob@spammerswillbeshotboomtown.net> skrev i en meddelelse

> [...]
mere
> end sidescrollende platformsbasker, end first person shooteren som de

Hvad mener du med sidescrollende platformsbasker???
Du er også lidt stiv i det første årti ? ;)

Mvh Thomas

Fra : Herold³

Dato : 18-05-02 13:33

> Hvad mener du med sidescrollende platformsbasker???
> Du er også lidt stiv i det første årti ? ;)

De første to Duke Nukems var 2D sidescrollers (spil hvor du løber langs med
skærmen i stil med Contra, Rush n' Attack og andre klassikere), og det
tredje er sådan set det samme, bare i 3D.

Du kan i øvrigt se alle Duke's her: http://www.3drealms.com/games.html. Der
kan du også se at Land of the babes faktisk var et GameBoy spil og at der er
lidt flere spil end jeg troede. :)

/Jacob

Fra : Thomas Hjort

Dato : 18-05-02 14:16

> [...]
Der
> kan du også se at Land of the babes faktisk var et GameBoy spil og at der

Hmmmm ... 3 persons perspektiv. Det var ikke lige det jeg havde regnet med !

Jeg ahvde da helt klart troet at det ville blive en FPS'er

Mvh Thomas

Fra : Herold³

Dato : 18-05-02 14:38

> Hmmmm ... 3 persons perspektiv. Det var ikke lige det jeg havde regnet med
!

> Jeg ahvde da helt klart troet at det ville blive en FPS'er

Nix... Du tænker nok på Duke Nukem 4ever, som er den egentlige fortsættelse
til Duke Nukem 3D.

Fra : Thomas Hjort

Dato : 18-05-02 14:55

> !

> Nix... Du tænker nok på Duke Nukem 4ever, som er den egentlige
fortsættelse
> til Duke Nukem 3D.

Hvornår kommer den så?

Mvh Thomas

Fra : news.tiscali.dk

Dato : 18-05-02 15:16

> Hvornår kommer den så?
>
> Mvh Thomas

Der går nok et stykke tid.
De har sagt at de ikke gider release screenshots før der er ca. 3 måneder
til spillet kommer, så når du ser dem er der min. 3 måneder til:)

De sidste screenshots er 1.5 år gamle:(

Fra : Herold³

Dato : 18-05-02 16:12

> De sidste screenshots er 1.5 år gamle:(

Og seneste trailer er fra sidste E3 :|

Fra : danni plougmann

Dato : 18-05-02 18:09

man er efterhånden begyndt at kalde duke nukem 4ever
for duke nukem 4never
jeg tror efterhånden ikke på det nogensinde udkommer
så også en trailer for 4 eller 5 år siden af spillet

/danni plougmann

Fra : Mercenary

Dato : 19-05-02 12:00

"Herold³" <jacob@spammerswillbeshotboomtown.net> skrev i en meddelelse

> Jeg var dog rimelig beruset i halvfemserne, så jeg kan tage fejl -;)

Mand, hvor må du have de lede tømmermænd nu

/Merc

Fra : Martin K

Dato : 19-05-02 12:03

> Mand, hvor må du have de lede tømmermænd nu

*LOL*

--
Martin K