Tiscali USB finale
Fra : Karsten Olesen

Dato : 18-05-02 07:34

Ang snakken om ADSL osv. er jeg kommet frem til flg.:

1) TDC har jeg aldrig brudt mig om som firma, desuden har alle dem jeg
kender
2 store kasser banket op på væggen ved siden af PC'en, ikke noget kønt
syn med
alle de ledninger mv.

2) Cybercity, som jeg har nu, tilbyder ikke ADSL i mit område..desværre.

3) Tiscali har et godt og billigt produkt, hvor mængden af extern grej er
ganske minimal, og USB løsningen synes jeg er perfekt med det lille
Jacob Jensen designede modem...og så sparer jeg PCI plads ved ikke at
ha' netkort.

Jeg vil undersøge sagen nærmere, og så må vi se hvilken
løsning jeg tar'..

Tak for alle indlæg.

MVH