The right stuff
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 18-05-02 00:39

Hejsa
Altid et herligt med denne til alle tider fedeste drengerøvsfilm!
En god historie som kan ses med eller uden dybde.
http://us.imdb.com/Title?0086197
den ligger klart på min top 10 liste

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Michael Westi

Dato : 18-05-02 02:10

Helt klart en fantastisk film.
Blev også kåret som en af 80´ernes 10 bedste.
Dog vil jeg ikke karaterisere den som drengerøvsfilm!

Mvh Michael

Morten Bowman Hansen <morten@NOSPAMbowman.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:kt4beuol74ufrfo08i2pdog1rj4c3glpl1@4ax.com...

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 18-05-02 10:15

> Altid et herligt med denne til alle tider fedeste drengerøvsfilm!
> En god historie som kan ses med eller uden dybde.
> http://us.imdb.com/Title?0086197
> den ligger klart på min top 10 liste

Den er rigtig god og med meget humor. Tom Wolfe, der har lavet
romanforlægget, er en lurifax.

Philip Kauffmann er rigtig dygtig og får, på godt og ondt, levende-
gjort de første noget vaklende forsøg på at gøre USA til en
rumfartsnation. Den store, og for astronauterne, belastende
pressedækning er også kommet godt med. I dag ville de sikkert
have valgt skuespillere til at være de første astronauter ...!

Og så er det jo en drømme-cast:

Som Shepard
Scott Glenn
Ed Harris
Dennis Quaid
Fred Ward
Lance Henriksen

For ikke at tale om dem der spiller deres bedre halvdele.

Hold fast. Ingen havde gjort sig rigtigt bemærket dengang, men
det har de så sandelig gjort siden.

Mark
Er du film buff? Vi kan altid bruge en ny skribent.