kattetræf i Rødovre
Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 17-05-02 23:39

Tusinde gange tak til Helle for en hyggelig aften.

Og tak til de fremmødte for meget venlig modtagelse. Jeg er klart med på at
troppe op en anden dag, såfremt det er til at komme til med offentlige
transportmidler *S* og jeg lægger gerne selv lejlighed til, så hårtotterne
her kan få besøg *S*

M.v.h.

Lise (der kæmper for at få varmen efter at have hakket tænder og frosset
tæerne af på Damhustorvet, mens hun ventede 15 minutter på en bus *S*)

Fra : Jette

Dato : 18-05-02 00:41

"Lise Hudtloff Nielsen Bodenhoff" skrev:
> Tusinde gange tak til Helle for en hyggelig aften.

Ja, helt sikkert... også en stor tak herfra

> [...]
> troppe op en anden dag, såfremt det er til at komme til med offentlige
> transportmidler *S* og jeg lægger gerne selv lejlighed til, så hårtotterne

Jeg bliver også en sikker stamgæst Det var kanon hyggeligt, og jeg er
sikker på vi kunne være blevet ved hele natten ... og så kan det jo ikke
undgås man lærer lidt nyt, når man sådan får lov at mænge sig med de garvede
inden for faget *G*

Mvh. Jette
- der trods sin urimeligt dårlige stedsans, fandt hjem til Søborg uden at
køre forkert *G*

Fra : Denise

Dato : 18-05-02 09:12

Hej
Også tak til Helle for en hyggelig aften. Rart at se nogle nye hoveder, selv
om jeg ikke fik talt så meget, det er jo svært at komme til orde i sådan en
horde højtråbende kvindemennesker, når man jo selv er lidt stille og genert.
Men så kan man jo altid nusse med dyrene
Hva´ var det iøvrigt med de korsetter Ann ? Gik jeg glip at noget sjovt, gik
jo før de andre da jeg var dødtræt.
Hilsen Denise

"Lise Hudtloff Nielsen Bodenhoff" <loden@knus.nospam.dk> skrev i en
meddelelse news:3ce586b9$0$78754$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 18-05-02 10:16

Hehe Denise *S*

Den eneste, der lagde krop til, var Birgitte, og vi andre fik ikke lov til
at kigge med, så du er ikke gået glip af noget, som vi andre ikke også gik
glip af *S*

M.v.h.

Lise (og kattene, der finder det alt, alt for varmt og nyder terassogulvet
på badeværelset *S*)

Fra : Denise

Dato : 18-05-02 13:07

Hej

"Lise Hudtloff Nielsen Bodenhoff" <loden@knus.nospam.dk> skrev i en
meddelelse news:3ce61c11$0$18629$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> at kigge med, så du er ikke gået glip af noget, som vi andre ikke også gik

Nå nej, der var jo 2 mandfolk til stede, så ville det jo måske bare udvikle
sig
Hilsen Denise

Fra : Nina El Falaki

Dato : 18-05-02 11:14

Som sædvanligt var træffet vældig hyggeligt, tak for i går Helle.

Dejligt at se nye og lidt flere mænd.

Jeg har dog et klagepunkt, Helle, du bor på 3. sal - ingen træf bør holdes
højere oppe end i stuen, hihi

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 18-05-02 11:35

Så du vil ikke komme til mig på 2. sal ? *G*

M.v.h.
Lise (der overvejer at gøre kattene følgeskab i en lur *S*9

Fra : Helle Andersen

Dato : 18-05-02 11:42

"Nina El Falaki" <cats@feca.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har dog et klagepunkt, Helle, du bor på 3. sal - ingen træf bør holdes
> højere oppe end i stuen, hihi

Jamen, det går da den rigtige vej, Nina Tænk på, at min sidste
lejlighed lå på 4. sal

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Helle Andersen

Dato : 18-05-02 11:39

Tak for sidst alle sammen

Alle 6 misser var dejligt trætte og, mod sædvanen, var Evalotta den
eneste, der gad at lette sig fra sofaen og gå med mig i seng, da jeg
nåede så langt - de andre snorkede bare videre, hvor de var faldet
om

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Denise

Dato : 18-05-02 18:57

Hej Helle

"Helle Andersen" <katte@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Tak for sidst alle sammen

I lige måde, og tak for gærtabletterne. Somalierne kunne godt lide dem, men
Molly gad ikke. Nu var det til svigermors kat, så Claus blev sendt i Kvikly
efter flere, og kom hjem med gærtabletter til ..... hunde . Jeg måtte
selv køre ned og bytte dem.
Så nu håber jeg Isabella (svigermors) også kan lide dem.
Hilsen Denise

Fra : Helle Andersen

Dato : 18-05-02 12:13

Lige et lille P.S......

Er der nogen af jer, der kan fortælle mig, hvordan den banankage
var ?

Jeg har aldrig bagt den før og fik ikke smagt den selv og jeg gider jo
kun at bage den en anden gang, hvis den var okay.

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Pia

Dato : 18-05-02 12:21

> [...]
>
> Jeg har aldrig bagt den før og fik ikke smagt den selv og jeg gider jo
> kun at bage den en anden gang, hvis den var okay.

Hvis der ikke er noget tilbage, kan den ikke have været helt slem...

:Pia

Fra : Ann K

Dato : 18-05-02 12:34

Hejsa.
Så har jeg også fået øjne... og totalt opgivet at lave mere ved vores
nye rosenbed - Aske og Dise har ellers hjulpet alt de kunne *suk*

> Er der nogen af jer, der kan fortælle mig, hvordan den banankage
> var ?
<> Jeps.... Den var GUF! ....
(efter sådan en kompliment kvitterer du så naturligvis med opskriften!
;) )
Man skal bare _ikke_ spise den lige efter, at have gnasket en håndfuld
saltede peanuts i sig... Der kommer sådan en underlig smag ud af det
*sss*

Ang korsetterne... Jeg har helt sikkert flere klar til næste træf... Det
er jo vigtigt at jeg kan tilbyde dem til alle størrelser og faconer...
Og hvem er nærmere til at agere levende mannequindukker end jer? ))

Mvh Ann - Der gav Aske min ilder-duftende bluse i går, da jeg kom
hjem.... Han har vist slæbt rundt på den hele natten - i hvert fald var
blusen godt snasket ind i kattehår og savl i morges

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 18-05-02 12:46

in article ac5e5o$bg3$1@sunsite.dk, Ann K at tsars@os.dk wrote on 18/05/02
13:33:

> Ang korsetterne... Jeg har helt sikkert flere klar til næste træf... Det
> er jo vigtigt at jeg kan tilbyde dem til alle størrelser og faconer...
> Og hvem er nærmere til at agere levende mannequindukker end jer? ))

Altså - hva' pokker foretog I jer igår?? *gg*
Jeg bliver jo mere ærgerlig nu end jeg allerede var over ikke at kunne komme
Det lyder til at have været - hm - spøjst...
Pokkers at man skal passe sit arbejde, også selv om der er kattetræf!
--
Knus fra Ann R, Donna & Ditte
Donna & Dittes katteside: http://www.geocities.com/ann_rudbeck

Fra : Ann K

Dato : 18-05-02 18:42

Hej Navnesøster
Jamen det forholder sig bare sådan at jeg, Manden og et par venner er
gået sammen om et lille (hobby-)firma, der leverer tøj, våben og
spilgenstande til Live-rollespil...
Én af de ting kvinder/piger på live-scenarierne har utroligt svært ved
at få fat i uden at det koster en formue eller skal indkøbes i den
nærmeste pornoforretning (og hvor det ligner noget som er købt "sådan et
sted"), er netop korsager, korsetter, livstykker osv....
Da jeg ikke har en egentlig standard, men blot syr, hvad jeg nu mener
vil være pænt og brugbart, så har jeg brug for levende modeller, som kan
prøve mine mesterværker
Og hvor finder man ellers en samling så forskelligt byggede kvinder, som
på vores kattetræf ??? *grin*

Så bare rolig... der vil også komme en dag, hvor jeg vil udnytte _din_
krop! ))

Mvh Ann

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 19-05-02 01:39

in article ac63p5$2nd$1@sunsite.dk, Ann K at tsars@os.dk wrote on 18/05/02
19:42:

> Så bare rolig... der vil også komme en dag, hvor jeg vil udnytte _din_
> krop! ))

*sprutgrin*... - så, nu skræmte jeg katten...

Fra : Anita Christensen

Dato : 18-05-02 19:42

Ja, jeg ærger mig også over at skulle være syg lige når der skulle være
kattetræf for det lyder da at have været sjovt. Jeg var endda
tilmeldt og glædede mig for vildt.

Men næste gang er jeg der helt sikkert

Mange hilsner
Anita (og Jumpy der sender forårsglade spin og kæl til alt og alle)

Fra : Helle Andersen

Dato : 18-05-02 23:10

http://www.karoline.dk/visopskrift.asp?id=346

> Mvh Ann - Der gav Aske min ilder-duftende bluse i går, da jeg kom
> hjem.... Han har vist slæbt rundt på den hele natten - i hvert fald var
> blusen godt snasket ind i kattehår og savl i morges

Du må da gerne komme og aflevere noget tøj en gang om ugen og få
det retur ugen efter, så Aske har noget at underholde sig med *gg*

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Denise

Dato : 18-05-02 12:23

Hej Helle
Jeg fik heller ikke smagt den, men kan du ikke spørge kattene, de fik da
vist smagt på lidt af hvert
Hilsen Denise

Fra : Helle Andersen

Dato : 18-05-02 23:02

> Hej Helle
> Jeg fik heller ikke smagt den, men kan du ikke spørge kattene, de fik da
> vist smagt på lidt af hvert

Dem kan man ikke stole på - de æder jo alt

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 18-05-02 14:55

Den smagte aldeles glimrende *S* banankage går man aldrig galt i byen af *S*

Men jeg præsterer nu ikke hjemmebag hos mig, da jeg ikke har bagt i 8 år og
ikke har lyst til at eksperimentere, når jeg kommer hjem fra arbejde *S*

M.v.h.
Lise (der prøver at gnide søvnen ud af øjnene, efter at have hyggeslumret
med bæsterne *S*)

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 18-05-02 15:23

"Lise Hudtloff Nielsen Bodenhoff" <loden@knus.nospam.dk> writes:

> [...]
>
> M.v.h.
> Lise (der prøver at gnide søvnen ud af øjnene, efter at have hyggeslumret

Altså næste gang jeg hører om den banankage (slurp) er det en opskrift
ik..??
Sidder jo her og er ved at drukne i mundvand...

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Camilla Scharff

Dato : 18-05-02 18:25

"Henrik Pedersen" <misbams-meow@edb.dk> skrev...
> Altså næste gang jeg hører om den banankage (slurp) er det en opskrift
> ik..??
> Sidder jo her og er ved at drukne i mundvand...

Det kan vi jo ikke ha'! - så jeg iler med min opskrift på banankage, som
altid er et HIT blandt både børn og voksne - hvis Helles opskrift er
anderledes, er jeg sikker på, at hun også gerne deler
"forretningshemmeligheden" *gg*

Banankage:
3 æg
2 tsk. vanillesukker
170 g sukker
1 tsk. bagepulver
125 g mel
10 g smeltet afkølet smør (2 store teskefulde)
1 stor eller 2 mindre bananer, moset med en gaffel
50 g groftrevet overtrækschokolade
--
Pisk æg, sukker og vanillesukker hvidt og skummende.
Bland mel og bagepulver, og rør det i dejen skiftevis med det smeltede smør.

Velbekomme!!

Mvh. Camilla

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 18-05-02 18:55

"Camilla Scharff" <camischa@jubiimail.dk> writes:

> [...]
> altid er et HIT blandt både børn og voksne - hvis Helles opskrift er
> anderledes, er jeg sikker på, at hun også gerne deler

nej helst ikke, ville være trist at drukne i mundvand..;-(
Stort pænt tak for opskriften, for så giver det snart banankage her i
huset. Suuk sidste gang var for et par år siden da jeg fik lokket
kantinelederen på skolen til at lave en banankage til min
fødselsdag..
At den forsvandt som dug for en varmeblæser er vist overflødigt at
sige *gg*

Fra : Helle Andersen

Dato : 18-05-02 23:08

"Henrik Pedersen" <misbams-meow@edb.dk> skrev i en meddelelse
> Altså næste gang jeg hører om den banankage (slurp) er det en opskrift
> ik..??
> Sidder jo her og er ved at drukne i mundvand...

Den er fra en af Karoline-bøgerne og kan også findes her - pas på
mundvandet - der er også et billede

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 19-05-02 00:33

"Helle Andersen" <katte@mail.dk> writes:

> Den er fra en af Karoline-bøgerne og kan også findes her - pas på
> mundvandet - der er også et billede
> http://www.karoline.dk/visopskrift.asp?id=346

Pænt tak også for den..
Jeg er næsten sikker på at det er den samme som Camilla S. også kom
med bare uden billede (vist heldigt nok..)
Men nu har jeg lavet et link til karoline, så måske har de noget mere
guf, når jeg først er kommet igang..*gg*

Fra : Camilla Baird

Dato : 18-05-02 16:34

Banankagen var super! At den forsvandt som dug for solen burde jo tale
for sig selv
Også en stor tak herfra Kokkedal - det var vores 2.træf og bestemt ikke
vores sidste
mvh Camilla

Fra : Jette

Dato : 19-05-02 16:41

"Helle Andersen"
> Lige et lille P.S......
>
> Er der nogen af jer, der kan fortælle mig, hvordan den banankage
> var ?

Din banankage var SÆRDELES lækker!! Den kan du roligt bage igen.... og
vær ikke overrasket hvis jeg banker på 5 min efter du har taget den ud af
ovnen, for jeg kan med garanti dufte den helt til Søborg

Mvh. Jette - og hendes søøøøde tand :-}