MS Windows
briani 27239
3com netkort, virkelig ingen XP driver?
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 17-05-02 23:47

Hey

Kan det passe at 3com PCMCIA netkort ikke dutter i XP?
3CXFE575CT

Der er ingen XP driver på 3Com´s hjemmeside, og Microsoft har dette info:

http://www.microsoft.com/hcl/details.asp?ItemID=10265

Fra : Ukendt

Dato : 18-05-02 08:29

kan du ikke få den til at køre? Prøv med win2k drivern

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 18-05-02 09:31

"peet_dk" <nope> wrote in message
> kan du ikke få den til at køre? Prøv med win2k drivern

har ikke købt det endnu!

Fra : Ukendt

Dato : 18-05-02 21:07

3com har selv drivere til kortet
http://www.3com.com/products/en_US/result.jsp?selected=5&sort=effdt&sku=3CXF
E575CT&order=desc

Men det ville undre mig hvis XP ikke selv havde en driver til den.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 18-05-02 21:33

> 3com har selv drivere til kortet

> Men det ville undre mig hvis XP ikke selv havde en driver til den.

Jamen jeg siger tak. Jeg tror jeg er blind.. Havde ikke set der stod XP
neders på listen over styresystemer.. Ellers har de ændret det i mellem
tiden

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 18-05-02 21:34

"peet_dk" <nope> wrote in message
> 3com har selv drivere til kortet

Jeg har fået tilbudt kortet brugt.. Men han vil have 400 kroner for det.. Er
det ikke i overkanten? Man kan få det i bulk version til 600

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-05-02 21:49

Sat, 18 May 2002 22:33:59 +0200, skrev "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk>:

>Jeg har fået tilbudt kortet brugt.. Men han vil have 400 kroner for det.. Er
>det ikke i overkanten?

Det er vel noget du selv afgører, ellers kan jo prøve at byde
lidt mindre og se om der bliver bid.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 18-05-02 22:12

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message

> Det er vel noget du selv afgører, ellers kan jo prøve at byde
> lidt mindre og se om der bliver bid.

Tjaa han skriver:
"Prisen er 400 kr. og kan ikke forhandles."
Og han har ikke svaret på mail, efter jeg endnu engang bød, nemlig 350
kroner

Fra : Ukendt

Dato : 18-05-02 23:14

tja.. giv ham der her link:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1474637916

504 kr hos Multimedia World A/S

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 18-05-02 23:17

> tja.. giv ham der her link:
> http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1474637916

Det er ikke det samme kort. Så det går ikke

Desuden finde man den billigste pris vha Google... Edbpriser har bestemt
ikke alle produkter listet eller særlig opdateret med mange ting. Hvis det
er hardware som ikke sølges i store antal. Grunden kan være at firmaerne som
anoncere hos EDBpriser betalere store summer for hver ting de har listet.
Det kan så ikke betale dem at liste nogel produkter de sælger 2-3 stykker af
om måneden

Fra : Ukendt

Dato : 18-05-02 23:47

> Det er ikke det samme kort. Så det går ikke

Ok.. hvad er forskellen da? Det ser da ellers ud til at ligne?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-05-02 00:00

> Ok.. hvad er forskellen da? Det ser da ellers ud til at ligne?

32 Bus matered og 16 bit

På edbpriser, kan du se dem der koster ca. 1400 kroner.. Det ER CT kortet...

Det kan fås til 599 kroner her:

http://www.novadata.dk/vis.asp?ID=684

så EDBpriser kiss my ass