DSS-festen 25/5
Fra : Ghita

Dato : 17-05-02 21:52

Hej Kære skribenter
så nærmer tiden sig til den store DSS-grandprix d. 25/5
kl 16 her hos mig (Ghita)

Foreløbig har følgende meldt sig pr mail:

Henning og Hanne,
Jens Bruun m vedhæng,
Tomas O,
Henrik (Knold),
Bente Riis
Sabina og John,
Kristine og Mark
Hanne L

ER der ikke nogen af jer der har glemt at melde sig til ?
Min adressse udleveres kun ved E-mail tilmelding, så
hvis du skal kunne finde vej ..............................!
Følgende mammasine@bonbon.net kan bruges til formålet.

Peder ?
Bo MM ?
Søs ?
Mic ?
Andre ?

Pga indkøb af chips/snack mm vil jeg gerne have tilmelding
senest tirsdag d 21/5.
Egne drikkevarer medbringes, og så bestiller vi piza eller lign.
når alle er kommet.
Beløb pr. deltager incl. pizza: ca 50 kr.

Forsat god aften.
Ghita
- FUT til dk.snak.snik hvis jeg da har gjort det rigtigt !

Fra : zcully

Dato : 19-05-02 18:16

Hvad er DSS Grand Prix??

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-05-02 20:17

Sun, 19 May 2002 19:15:44 +0200, skrev "zcully"
<zcully@hotmail.com>:

>[Indlæg + bundcitat fraklippet]

Når du svarer på et indlæg, vær rar at citere efter netiketten på
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.
Se også min signatur.

Det vil gøre det nemmere og mere behageligt at læse dine svar -
tak.

med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Henning

Dato : 20-05-02 10:46

zcully wrote:
> Hvad er DSS Grand Prix??

Det er en sammenkomst for skribenter fra denne gruppe

Ghita har desverre kommet til at X-poste sit indlæg
så svar havner både her og i dk.snak.snik
Vil i være rare lige at fjerne gruppenavnet:
dk.snak.seksualitet når i svarer på Ghitas indlæg

FUT news:dk.snak.snik

MVH
Henning

--
Klip det bort der ikke svares på, og svar under det der citeres
http://www.usenet.dk/netikette/

Fra : Bo Warming

Dato : 23-05-02 15:35

På talrige forlangender (og trods aversioner med "snak" og især
snik-snak/-mudderkast/offtopichysteri) , skal jeg hermed meddele mig om
DSSfest&mig

Jeg ku godt ha lyst at se de intelligente unge mennesker og kan sagtens
undlade at føre mig frem med flere ord end folk flest.

Hvis nogle har sat sig i hovedet, at der er noget ulækkert nazi ved
glistrupister, og de ikke kan være i have eller stue med mig, så ku
festdeltagerne snakke om en anden aften, hvor man ku grille i min have
Bjelkes Alle 46.

Iøvrigt er der amerikanske ng med dobbelt så meget trafik som sniksnak og
dss til sammen og samme gode klubatmosfære - er det virkelig klogt at futte
frem og tilbage mellem to forskellige ng?

Hvis-såfremt-ifald jeg ikke er sortlistet, hvor bor Ghita?

Fra : Henning

Dato : 23-05-02 16:42

Bo Warming wrote:
> [...]

> glistrupister, og de ikke kan være i have eller stue med mig, så ku
> festdeltagerne snakke om en anden aften, hvor man ku grille i min have

Glimrende idee, hold dig til den!
Så BW holder DSS-fest d.22/6-02 på Bjelkes Alle 46 ?

> Hvis-såfremt-ifald jeg ikke er sortlistet, hvor bor Ghita?

Det tror jeg ikke du får at vide, det er kun Sten Johansen
der ikke kommer med til festen, der er vild med at møde
dig.

MVH
Henning

Fra : Freya

Dato : 23-05-02 17:32

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev:

>Glimrende idee, hold dig til den!
>Så BW holder DSS-fest d.22/6-02 på Bjelkes Alle 46 ?

Fedest! Skal vi selv ta' pølser med?

--
Freya

Fra : mc

Dato : 23-05-02 21:01

En lille kommentar:
Det der med, at folk ikke vil komme, hvis Bo Warming kommer, det minder mig
om den gang jeg havde 7-års fødselsdag, hvor der var nogle drenge, der ikke
ville komme, hvis en bestemt dreng kom. Men de var jo også kun 7 år gamle.

mvh mc

Fra : Chokmah

Dato : 23-05-02 21:54

On Thu, 23 May 2002 21:01:01 +0100, "mc" <mcn@NOSPAMe-box.dk> wrote:

HI MC lad os holde den i snik snak
> [...]
>ville komme, hvis en bestemt dreng kom. Men de var jo også kun 7 år gamle.

jeg ved hvad du mener og jeg kan godt følge ånden i det !!!
rent praktisk var den sidste tilmedelses frist den 21-5 så angøeren
har nogen dage til at organisere det praktiske - det er sådan set fair
nok om man skal indrette sig efter om der kommer
5 eller 25 mennesker !

at man IKKE VIL fordi der kommer en man ikke kender-men som har
skrevet nogen ting man ikke kan li - det er for dumt ... med mindre
vedkomne er truende fysisk eller på anden måde opføre sig
uhensigtsmæsigt som at urinere ud af vinduerne eller i potte planterne
- hvad vi brugte en del i min ungdom når vi hold fest - men der var
situasionen en anden

som jeg skrev i snik snak kender jeg nok BW bedre ind nogen andre i
nærværende forum - som mennske er han socilat en helt fin fyr !!!!

hans indlæg igenem tiderne .... ja det er så en anden sag ... men jeg
synes specilt de indlæg der har været postet den sidste måned har
været helt ok.
og de rhar været en fik kosspondance på indlægene og man må i det
hele taget tage udgangspunkt i hvad der sker nu !

MVH
Bo M M
svar går i dk.snak.snik

--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 24-05-02 17:20

Ghita skrev:

Hej Ghita

> Peder ?

Uforudset arbejde gør at jeg desværre ikke har mulighed for at deltage
i festen.

Jeg håber i får en fremragende og mindeværdig forårsfest.

Hvis der bliver en sommerfest, vil jeg godt foreslå at det bliver i
juli måned, chefen har sagt at han ikke vil se mig i den måned (pas-
ser mig fint, så kan jeg se Tour De France og måske endda opnå at få
sol på min blegfede krop), det vil passe mig allerbedst i starten af
måneden.

Juni, august og september er også udelukket for mit vedkommende (hvis
det skulle gå så galt at man først kan samles om en dato så sent på
sommeren).

Der er heller ikke udsigt til at jeg kan komme med til julefrokost, da
en voldsom stor omlægning af "Human Resource" og økonomisystemer skal
foretages der (december og januar) (vi skal skifte til SAP, hvis nogen
kender det, det skulle være temmeligt krævende og besværligt).
--
Fix Outlook Express 5.*:

Fra : Chokmah

Dato : 24-05-02 17:39

On Fri, 24 May 2002 18:20:07 +0200, "Peder Vendelbo Mikkelsen"
<pedervm@myrealbox.com> wrote:

>Ghita skrev:
>
>Hej Ghita

>Uforudset arbejde gør at jeg desværre ikke har mulighed for at deltage
>i festen.

Ahhhhhhhhhhh Peder ..... det er sgu anden gang du brænder os af
kristine har sagt der er ok vi fik hende til at bryde sammen ved vores
helt igenem malicisøe mopning sidste gang - nu må du altså se af at
lægge dine lamme undskyldninger bag dig og komme på et ic3 det tager
mindre in 3 timere , hver vej og jeg er sikker på at du kan side og
arbejde på din bærbare begge veje
MvH
Bo
post & fut til :
dk.snak.snik

Fra : John Sahl

Dato : 25-05-02 00:00

"Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@myrealbox.com> wrote in message news:acm090.1f4.1@mjoelner.aaks.aarhus.dk...
> Uforudset arbejde gør at jeg desværre ikke har mulighed for at deltage
> i festen.

Nåh, er det nu vi skal skillinge sammen til at hente Peder?
Mic har sagt han vil give 500kr til omkostningerne (broafgift og benzin).

Jeg skal nok fyre bilen af og køre de 750km og hente ham.

--
John Sahl, Webmaster http://www.websetter.dk
Skribenter søges på http://www.MandeZonen.dk

Fra : Chokmah

Dato : 25-05-02 00:09

On Sat, 25 May 2002 00:59:36 +0200, "John Sahl"
<spamtrap1@mandezonen.dk> wrote:

>Nåh, er det nu vi skal skillinge sammen til at hente Peder?
>Mic har sagt han vil give 500kr til omkostningerne (broafgift og benzin).
>
>Jeg skal nok fyre bilen af og køre de 750km og hente ham.

hmm jeg er sgu kun go for 68 kr til den første hvor jeg skal bruge de
50 i morgen tænke tænke tænke

MvH
Bo

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 25-05-02 07:09

John Sahl skrev:

> Jeg skal nok fyre bilen af og køre de 750km og hente ham.

Du kan finde mig i en af bygningerne på dette billede om ca. 1 time:

Hvis du har brug for flere kort over Århus, kan du finde dem her:

Fra : John Sahl

Dato : 25-05-02 08:15

"Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@myrealbox.com> wrote in message news:acngr1.14c.1@mjoelner.aaks.aarhus.dk...
> Du kan finde mig i en af bygningerne på dette billede om ca. 1 time:

Der er GPS i bilen, så giv mig en præcis adresse og jeg kører med
det samme.

Vi skal nok smide dig på et tog i nat hvis det er så vigtigt at du får
lavet lidt i weekenden.