Serverudvidelse
Fra : Svend Hjorth

Dato : 17-05-02 21:27

Jeg har en apache server og vil gerne anvende FrontPage serverudvidelser.
Hvordan instaleres disse?

Svend Hjorth
www.fonnesbech-hjorth.dk

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 18-05-02 00:24

Læs instructionen når du har downloadet dem fra Microsoft.

Fra : kfc

Dato : 19-05-02 11:44

> Læs instructionen når du har downloadet dem fra Microsoft.

Kunne du / en anden ikke lige uddybe det... :)

roder osse rundt med det, og kan ikke helt få det til at spille !!

K :)

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 19-05-02 13:04

Der er alt for meget at forklare så med mindre det er meget specifikke
spørgsmål om enkelte detaljer kan jeg ikke hjælpe og da slet ikke til
Apache på Linux/Unix. Der følger en meget udførlig vejledning med i
SERK'en.
Ellers kan jeg henvise til microsoft.public.frontpage.extensions.unix
Microsofts newsserver hedder msnews.microsoft.com