Star Wars 7-9 som tv-serie!?
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 17-05-02 17:14

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 18-05-02 11:36

"Morten Bowman Hansen" <morten@NOSPAMbowman.dk>
> http://www.jp.dk/dbp/internetavisen/kultur/artikel&art_id=3682720

<citat>
»Der bliver ikke nogen 7., 8. og 9. Heller ikke med anden instruktør.
I alt fald ikke nogen biograffilm,« siger Lucas og holder dermed døren
åben for en mulig TV-serie, der kan løbe i det uendelige i bedste - eller
værste - "Star Trek"-tradition.
</citat>

LOL til det sidste!

Og god artikel i øvrigt.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 18-05-02 12:45

On Sat, 18 May 2002 12:35:41 +0200, "Peter Brandt Nielsen"
<peterbrandtnielsen@hotmail.com> wrote:

> [...]
>I alt fald ikke nogen biograffilm,« siger Lucas og holder dermed døren
>åben for en mulig TV-serie, der kan løbe i det uendelige i bedste - eller

Jep, det ville være rigtig trist

>Og god artikel i øvrigt.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 18-05-02 20:40

"Morten Bowman Hansen" <morten@NOSPAMbowman.dk>

> Jep, det ville være rigtig trist

Nu skal vi godt nok passe på, at der ikke kommer en trekkie
og ser os...

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Ronny Nielsen

Dato : 19-05-02 00:27

> [...]
> I alt fald ikke nogen biograffilm,« siger Lucas og holder dermed døren
> åben for en mulig TV-serie, der kan løbe i det uendelige i bedste - eller

Tja, en fejl er der dog: Joda??? Det staves Yoda

Og så kan jeg tydeligt huske at han oprindeligt påstod der var 9 film
planlagt ialt...

Fra : Fenris

Dato : 19-05-02 10:50

Ronny Nielsen <ronnyroy@mail.dk> er blandt andet berygtet for i
news:3ce6e32a$0$65087$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk at have ytret:

> Og så kan jeg tydeligt huske at han oprindeligt påstod der var 9 film
> planlagt ialt...

Nope. Fans har påstået det. Lucas har blot udtalt at have haft stof
til 9 film. Han har ikke haft dem planlagt.

--
Thomas Hejl Pilgaard | <mailto:Fenris@DeathsDoor.com>=-=<ICQ#: 23729247>