Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon Powershot 600 og XP?
Fra : satsurfer

Dato : 17-05-02 14:45

Kan der slet ikke skaffes en driver til ovenstående?

På forhånd tak

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 17-05-02 19:30

On Fri, 17 May 2002 15:44:54 +0200,
satsurfer <satsurfer@hotmail.com> wrote:
> Kan der slet ikke skaffes en driver til ovenstående?
>
> På forhånd tak

Du kan vel bare købe en Compact Flash reader til USB porten.
Jeg bruger ikke kabel til dataoverførsel længere.

--
Povl H. Pedersen - ALF#2 - D-482 - nospam@home.terminal.dk
Return e-mail is a spam tarpit.

Fra : Per Madsen

Dato : 17-05-02 19:45

Jeg ved ikke om du kan bruge de drivere til 600 serien, som er på denne
side: http://www.powershot.com/powershot2/customer/driverdown.html

Hilsen,
Per Madsen

Fra : satsurfer

Dato : 18-05-02 10:40

"Per Madsen" <per_madsen(nospam)@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg ved ikke om du kan bruge de drivere til 600 serien, som er på denne
> side: http://www.powershot.com/powershot2/customer/driverdown.html
>
> Hilsen,
> Per Madsen

Nej jeg kan desværre ikke bruge disse drivere. Jeg havde selv fundet frem
til dem, men de virker ikke i XP.
Men mit problem er, at jeg ikke kan indstille datoen, idet det skal gøres
via computeren. Iøvrigt er der et PMCIA- HDD på 100 MB i, så jeg kan godt få
billederne overført.

Der er vist ikke andet at gøre end at finde en computer med Win98 hos en af
vennerne men tak for svarene.

Fra : satsurfer

Dato : 18-05-02 10:43