hjælp asus k7v
Fra : giller

Dato : 17-05-02 12:37

har lige monteret asus k7v og 700mhz amd slot a cpu, men, og instaleret XP,
men
1) dels virker lyden ikke fra det intigrerede lydkort, har sat det til auto
i bios men hver gang jeg prøver at installere kommer den og fortæller mig
at det ikke er aktiveret i bios'en.
hvergang jeg har været inde i bios'en vil den ikke detekte min master HD 6gb
futjitzu( eller noget i den stil )
dette sker oxo nogle gange når jeg bare tænder Pc'en så går den direkte ind
i bios'en og fortæller mig det er galt med hastiheden på ram og cpu selvom
at den selv har sat begge dele til 100... ???
nogen der ved hvad der skal til for at få den til at funge rigtigt ???