6310i - Hvornår er den i DK
Fra : Nicolai

Dato : 17-05-02 11:11

Nogen der har noget konkret?

--
Mvh.
Nicolai

To reply delete the capital letters...
http://www.cmdanmark.dk

Fra : Søren Ribergård Møll~

Dato : 17-05-02 12:06

Ja den er da her i min hånd lige nu! - Så hvis jeg kan købe den kan du vel
også...!

--
Med venlig hilsen / Best regards,
Søren R. Møller

Fra : Nicolai

Dato : 17-05-02 12:09

Sikker på det er i - triplebandversionen?

Fra : Nicolai

Dato : 17-05-02 12:08

> Ja den er da her i min hånd lige nu! - Så hvis jeg kan købe den kan du vel
> også...!
JEG KØRER NU!!!

STORT!!!

Fra : Fischer

Dato : 17-05-02 12:50

http://www.vicshop.dk/butik/
har den da.

*Fischer

Fra : Nicolai

Dato : 17-05-02 14:39

Så er den købt - tak for info - GUF!!!

Fra : B. Dam

Dato : 17-05-02 21:00

> Nogen der har noget konkret?

Den har været ude i en uge nu. kr. 2995,-

Nokia 3410 skulle være ude til alle fra på mandag til kr. 1299,-

Fra : JMo.

Dato : 17-05-02 22:36

On Fri, 17 May 2002 22:00:01 +0200, "B. Dam" <mob51641@orangenet.dk>
wrote:

>Nokia 3410 skulle være ude til alle fra på mandag til kr. 1299,-

Øhh?? Landede da hos Comitel i mandags... Så den burde da være spredt
ud over det ganske land i løbet af tirsdagen

Fra : B. Dam

Dato : 17-05-02 23:50

> Øhh?? Landede da hos Comitel i mandags... Så den burde da være spredt
> ud over det ganske land i løbet af tirsdagen

Behøves ikke skrive øhh, du har ganske ret.

Du skal være lidt mere selvsikker på dig selv. Så kommer du langt.

Fra : JMo.

Dato : 18-05-02 22:38

On Sat, 18 May 2002 00:50:00 +0200, "B. Dam" <mob51641@orangenet.dk>
wrote:

>Behøves ikke skrive øhh, du har ganske ret.
>
>Du skal være lidt mere selvsikker på dig selv. Så kommer du langt.

Det var nu ikke fordi jeg var usikker på mig selv - jeg havde selv
telefonen i hånden tirsdag formiddag. Det var fordi jeg undrede mig
over vedkommendes melding om at den først kom senere.

(Jeg lagde endda mærke til at Dangaard også havde dem på lager i
tirsdags)

Fra : Per Goetterup

Dato : 21-05-02 12:44

"Nicolai" <nifoNOSPAM@nospam.dk> wrote in message
> Nogen der har noget konkret?

Jeg købte min i Sonofon på Store Kongensgade i København tirsdag d. 14/5. Og
ja, det er med tripleband og det hele!

- PG.