MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Maksimeret DOS-vindue
Fra : webjensen

Dato : 17-05-02 09:39

Vi har 5-6 PC'ere med WIN98, hvoraf et par stykker ikke åbner DOS programmer
i fuld skærm. Jeg har været inde og rette i alle fanebladene på ikonet på
skrivebordet og i vinduet, der dukker op. Men den bliver ved med at starte
med halvt vindue og opsætningerne er rettet tilbage igen -selv om jeg har
fjernet fluebenet ved gendan. Jeg kan ikke finde forskellen mellem de "gode"
PC'ere og de "uartige". Men den må jo være der -hvor?

mvh
webjensen

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 17-05-02 18:45

"webjensen" <webjensen@mail.tele.dk> wrote in message

> [...]
mellem de "gode"
> PC'ere og de "uartige". Men den må jo være der -hvor?

Lad være med at spekulere mere på det og brug Alt + Enter for at
skifte.

Niels

Fra : SonofonoS

Dato : 18-05-02 22:27

> [...]
"gode"
> PC'ere og de "uartige". Men den må jo være der -hvor?

Hvis jeg husker rigtigt så laver win98 vidst en .pif fil for alle
dos-programmer (ret mig hvis jeg tager fejl). Det er i den du skal ændre
hvis du vil have programmet til at "huske" dine indstillinger.

SonofonoS