/ Forside / Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Lystfiskeri
#NavnPoint
molokyle 2204
srhansen 1625
CLAN 1346
pbp_et 1163
dabj 1025
katekismus 904
Splitcane 889
dova 700
Nordsted1 679
10  arne.jako.. 660
Grejbiksen - Århus
Fra : Jan Bang Jensby


Dato : 17-05-02 09:27

Hej -

I efteråret 2001 anskaffede jeg mig et par åndbare waders købt hos
Grejbiksen i Trige.

Sidste weekend konstaterede jeg, at de var utætte.

Jeg er netop kommet tilbage fra min reklamationstur til Grejbiksen, som uden
at kny udskiftede de utætte med et andet par (godt nok af nyere og bedre
model - men det har jeg valgt ikke at klage over).

Det kalder jeg service.

Jeg har tidligere set indlæg i denne gruppe, hvor Grejbiksen fremhæves som
et mønstereksemplar af "grejpusher-arten" - og min oplevelse underbygger i
hvert fald denne vurdering.

Gad vide om Bilka ville gøre ligeså? Nej - de skulle nok indleveres, sendes
til producenten, repareres, returneres, afleveres - hvorefter man blot ville
kunne konstatere, at lortet fortsat var utæt.

Knæk&Bræk - og god Pinse til jer alle!

Med venlig hilsen

Jan Bang Jensby



 
 
sbp (17-05-2002)
Kommentar
Fra : sbp


Dato : 17-05-02 21:13

Som kasserer i FDB,s fiskeklub ( www.come.to/fdb-fisk ) kan jeg kun
tilslutte mig tilfredsheden med at handle hos grejbiksen i Trige. Vi har
handlet en del hos dem og vi har altid fået en fin behandling af Ronnie
og Co.
Det er et rart sted at komme og de er altid klar med gode råd og fif.

M.v.h Søren Pedersen



"Jan Bang Jensby" skrev d. 17-05-02 09:27 dette indlæg :
> Hej -
>
> I efteråret 2001 anskaffede jeg mig et par åndbare waders købt hos
> Grejbiksen i Trige.
>
> Sidste weekend konstaterede jeg, at de var utætte.
>
> Jeg er netop kommet tilbage fra min reklamationstur til Grejbiksen,
som uden
> at kny udskiftede de utætte med et andet par (godt nok af nyere og
bedre
> model - men det har jeg valgt ikke at klage over).
>
> Det kalder jeg service.
>
> Jeg har tidligere set indlæg i denne gruppe, hvor Grejbiksen fremhæves
som
> et mønstereksemplar af "grejpusher-arten" - og min oplevelse
underbygger i
> hvert fald denne vurdering.
>
> Gad vide om Bilka ville gøre ligeså? Nej - de skulle nok indleveres,
sendes
> til producenten, repareres, returneres, afleveres - hvorefter man blot
ville
> kunne konstatere, at lortet fortsat var utæt.
>
> Knæk&Bræk - og god Pinse til jer alle!
>
> Med venlig hilsen
>
> Jan Bang Jensby
>
>

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"


Martin Nielsen (17-05-2002)
Kommentar
Fra : Martin Nielsen


Dato : 17-05-02 21:28

Det er en fin service, jeg har oplevet det samme i det tidligere
Skandinavian Outdoor i Nyborg, nu Jan og Bo's. Der byttede de uden jeg havde
kvittering med. Det skal dog lige siges at Bilka som regel bytter alt med
ny. Jeg har aldrig oplevet andet

/Martin

"Jan Bang Jensby" <jensby@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:3ce4bd90$0$10902$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> Hej -
>
> I efteråret 2001 anskaffede jeg mig et par åndbare waders købt hos
> Grejbiksen i Trige.
>
> Sidste weekend konstaterede jeg, at de var utætte.
>
> Jeg er netop kommet tilbage fra min reklamationstur til Grejbiksen, som
uden
> at kny udskiftede de utætte med et andet par (godt nok af nyere og bedre
> model - men det har jeg valgt ikke at klage over).
>
> Det kalder jeg service.
>
> Jeg har tidligere set indlæg i denne gruppe, hvor Grejbiksen fremhæves som
> et mønstereksemplar af "grejpusher-arten" - og min oplevelse underbygger i
> hvert fald denne vurdering.
>
> Gad vide om Bilka ville gøre ligeså? Nej - de skulle nok indleveres,
sendes
> til producenten, repareres, returneres, afleveres - hvorefter man blot
ville
> kunne konstatere, at lortet fortsat var utæt.
>
> Knæk&Bræk - og god Pinse til jer alle!
>
> Med venlig hilsen
>
> Jan Bang Jensby
>
>



Enrico (17-05-2002)
Kommentar
Fra : Enrico


Dato : 17-05-02 21:41

Faen til god reklame.


Jeg har købt en elmotor dernede - og jeg blev også tilfreds...

-enrico


On Fri, 17 May 2002 10:26:38 +0200, "Jan Bang Jensby"
<jensby@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Hej -
>
>I efteråret 2001 anskaffede jeg mig et par åndbare waders købt hos
>Grejbiksen i Trige.
>
>Sidste weekend konstaterede jeg, at de var utætte.
>
>Jeg er netop kommet tilbage fra min reklamationstur til Grejbiksen, som uden
>at kny udskiftede de utætte med et andet par (godt nok af nyere og bedre
>model - men det har jeg valgt ikke at klage over).
>
>Det kalder jeg service.
>
>Jeg har tidligere set indlæg i denne gruppe, hvor Grejbiksen fremhæves som
>et mønstereksemplar af "grejpusher-arten" - og min oplevelse underbygger i
>hvert fald denne vurdering.
>
>Gad vide om Bilka ville gøre ligeså? Nej - de skulle nok indleveres, sendes
>til producenten, repareres, returneres, afleveres - hvorefter man blot ville
>kunne konstatere, at lortet fortsat var utæt.
>
>Knæk&Bræk - og god Pinse til jer alle!
>
>Med venlig hilsen
>
>Jan Bang Jensby
>


P. Nielsen (18-05-2002)
Kommentar
Fra : P. Nielsen


Dato : 18-05-02 03:41


"Jan Bang Jensby" <jensby@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:3ce4bd90$0$10902$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> Hej -
>
> I efteråret 2001 anskaffede jeg mig et par åndbare waders købt hos
> Grejbiksen i Trige.
>
> Sidste weekend konstaterede jeg, at de var utætte.
>
> Jeg er netop kommet tilbage fra min reklamationstur til Grejbiksen, som
uden
> at kny udskiftede de utætte med et andet par (godt nok af nyere og bedre
> model - men det har jeg valgt ikke at klage over).
>
> Det kalder jeg service.
>
> Jeg har tidligere set indlæg i denne gruppe, hvor Grejbiksen fremhæves som
> et mønstereksemplar af "grejpusher-arten" - og min oplevelse underbygger i
> hvert fald denne vurdering.
>
> Gad vide om Bilka ville gøre ligeså? Nej - de skulle nok indleveres,
sendes
> til producenten, repareres, returneres, afleveres - hvorefter man blot
ville
> kunne konstatere, at lortet fortsat var utæt.
>

bilka bytter helt uden bøvl ... du skal dog selv finde de nye i varehuset!!!



Ole Mose (18-05-2002)
Kommentar
Fra : Ole Mose


Dato : 18-05-02 21:57

Hjælp med mit gamle Ambassadeur, ingen regning.
Hjælp med en ventil, som jeg selv havde fået væk, ingen regning
Hjælp til fluemøstre, m.h.t. materialevalg m.v., ingen regning.

Det lyder næsten som en "kvalm" sang af Peter Belli, men det er faktisk mine
meget positive erfaringer med Grejbiksen.
Så jeg kan kun tilslutte mig og konstatere at Bilka ikke kunne have hjulpet
meget på nogen af de områder.


"Jan Bang Jensby" <jensby@mail1.stofanet.dk> wrote in message
news:3ce4bd90$0$10902$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> Hej -
>
> I efteråret 2001 anskaffede jeg mig et par åndbare waders købt hos
> Grejbiksen i Trige.
>
> Sidste weekend konstaterede jeg, at de var utætte.
>
> Jeg er netop kommet tilbage fra min reklamationstur til Grejbiksen, som
uden
> at kny udskiftede de utætte med et andet par (godt nok af nyere og bedre
> model - men det har jeg valgt ikke at klage over).
>
> Det kalder jeg service.
>
> Jeg har tidligere set indlæg i denne gruppe, hvor Grejbiksen fremhæves som
> et mønstereksemplar af "grejpusher-arten" - og min oplevelse underbygger i
> hvert fald denne vurdering.
>
> Gad vide om Bilka ville gøre ligeså? Nej - de skulle nok indleveres,
sendes
> til producenten, repareres, returneres, afleveres - hvorefter man blot
ville
> kunne konstatere, at lortet fortsat var utæt.
>
> Knæk&Bræk - og god Pinse til jer alle!
>
> Med venlig hilsen
>
> Jan Bang Jensby
>
>



hh@cool.dk (19-05-2002)
Kommentar
Fra : hh@cool.dk


Dato : 19-05-02 14:34

Hej Ng

Kan tilslutte mig næsten alle indlæg meeeen,

Bilka er nu ikke en decideret grejforretning men bytter altid alting uden
problemer, selv hvis man ingen bon har.

Men det er altid godt at høre at der findes gide grejforretninger rundt
omkring.

knak og bræk alle sammen

René



P. Nielsen (19-05-2002)
Kommentar
Fra : P. Nielsen


Dato : 19-05-02 17:27


"Ole Mose" <olemose@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:3ce6bf67$0$11944$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hjælp med mit gamle Ambassadeur, ingen regning.
> Hjælp med en ventil, som jeg selv havde fået væk, ingen regning
> Hjælp til fluemøstre, m.h.t. materialevalg m.v., ingen regning.
>
> Det lyder næsten som en "kvalm" sang af Peter Belli, men det er faktisk
mine
> meget positive erfaringer med Grejbiksen.
> Så jeg kan kun tilslutte mig og konstatere at Bilka ikke kunne have
hjulpet
> meget på nogen af de områder.
>

nåja hr. fisketips!
nu mente jeg jo at bilka kun hjælper med de ting de selv handler med.
jeg var jo så letsindig at tro at alle gruppens læsere kunne forstå dét.
men det er rigtigt... ambassadeur, ventiler og flueting får du selvfælgelig
heller ikke hjælp til i bilka.
men tror du selv at du kan få en ny transformator til din modeljernbane i
grejbiksen?


pn



Finn Nielsen (20-05-2002)
Kommentar
Fra : Finn Nielsen


Dato : 20-05-02 18:42

Hej

Godt at Grejbiksen laver denne gode reklame - men hold lige Bilka udenfor -
de spørger ingen gang hvorfor du kommer med dine waders, om de overhovedet
er købt der, om du har en bon med, eller hvor gamle de er - her i Aalborg
har de kun en kommentar "kan du selv finde et par nye?"

Hilsen Finn

"Jan Bang Jensby" <jensby@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:3ce4bd90$0$10902$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> Hej -
>
> I efteråret 2001 anskaffede jeg mig et par åndbare waders købt hos
> Grejbiksen i Trige.
>
> Sidste weekend konstaterede jeg, at de var utætte.
>
> Jeg er netop kommet tilbage fra min reklamationstur til Grejbiksen, som
uden
> at kny udskiftede de utætte med et andet par (godt nok af nyere og bedre
> model - men det har jeg valgt ikke at klage over).
>
> Det kalder jeg service.
>
> Jeg har tidligere set indlæg i denne gruppe, hvor Grejbiksen fremhæves som
> et mønstereksemplar af "grejpusher-arten" - og min oplevelse underbygger i
> hvert fald denne vurdering.
>
> Gad vide om Bilka ville gøre ligeså? Nej - de skulle nok indleveres,
sendes
> til producenten, repareres, returneres, afleveres - hvorefter man blot
ville
> kunne konstatere, at lortet fortsat var utæt.
>
> Knæk&Bræk - og god Pinse til jer alle!
>
> Med venlig hilsen
>
> Jan Bang Jensby
>
>



P. Nielsen (21-05-2002)
Kommentar
Fra : P. Nielsen


Dato : 21-05-02 04:34


> Godt at Grejbiksen laver denne gode reklame - men hold lige Bilka
udenfor -
> de spørger ingen gang hvorfor du kommer med dine waders, om de overhovedet
> er købt der, om du har en bon med, eller hvor gamle de er - her i Aalborg
> har de kun en kommentar "kan du selv finde et par nye?"
>

NETOP!



Magnus Harkjær (20-05-2002)
Kommentar
Fra : Magnus Harkjær


Dato : 20-05-02 18:51

Det lyder godt, så er det bare med at støtte forretningen, så kan vi jo håbe
på andre forretninger ser ideen i at gøre sine kunder mere end tilfredse..



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177501
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408527
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste