Nogen der vil hjælpe mig til at få bloodpa~
Fra : Thomas Hjort

Dato : 17-05-02 08:59

Den hedder bodyhitpuff.tga og følgende står i readme:

just copy the whole dir into pak2.pk3 (it's a zip file!)

Men jeg ved ikke hvordan man pakker filen 'ind i en anden fil' som der jo
faktisk står man skal gøre. Jeg har indtil videre bare lagt filen i samme
bibliotek, men det får stadig ikke soldaterne til at bløde når jeg skyder
dem !

Hjælp !

På forhånd tak.

Mvh Thomas

Fra : Darth_Vader

Dato : 17-05-02 09:14

hm - ja det er ikke den blod patch jeg selv brugte - men check istedet
www.gamecopyworld.com
gå ind under mohaa - der ligger oxo et link til blod patchen
jeg ved at min skulle lægges ind i samme dir som de andre .pak filer -
virkede fint her hos mig
mvh
henrik

Fra : Herold³

Dato : 17-05-02 10:12

> [...]
> bibliotek, men det får stadig ikke soldaterne til at bløde når jeg skyder

Åben den nævnte pakfil med for eksempel Winzip. Derefter kan du vist nok
trække filen over i winzip, og derefter skulle den ligge der hvor den skal.

Husk dog at det er på eget ansvar at rode i spillets filer.

Fra : Thomas Hjort

Dato : 17-05-02 10:58

"Herold³" <jacob@spammerswillbeshotboomtown.net> skrev i en meddelelse

> [...]
skal.

> Husk dog at det er på eget ansvar at rode i spillets filer.

Hvad mener du med 'at trække filen over i winzip' ? Hvis du mener at jeg
skal åbne patchen over i den før nævnte udpakkede fil, vil man jo gå ind og
overskrive de originale. Og det kan jo ikke passe at man skal overskrive en
500 mega texturefil med en 10 kb texturefil ??

Mvh Thomas

Fra : Rune Manscher

Dato : 17-05-02 11:08

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> wrote in message
[klip]

> [...]
en
> 500 mega texturefil med en 10 kb texturefil ??

Nej, det har du ret i - det er ikke meningen, og heller ikke det han sagde.
Som der står i instruktionen, skal du åbne pk3-filen med fx. Winzip, og så
tilføje de nye filer til pk3-filen vha. Winzip. Tænk på pk3-filen som et
zip-arkiv, som du tilføjer nogen filer til.

*Rune

Fra : Thomas Hjort

Dato : 17-05-02 11:45

"Rune Manscher" <manscher@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

> tilføje de nye filer til pk3-filen vha. Winzip. Tænk på pk3-filen som et
> zip-arkiv, som du tilføjer nogen filer til.

Aaaaaaaaaaaaaaaaaarghhhhhhhhhhhhhhhhh jeg er muligvis en skovl, men jeg kan
fandme ikke få det til at virke.
Jeg synes efterhånden jeg har prøvet alt. Men intet blod........

...suk..

Thomas

Fra : Christian Catu

Dato : 17-05-02 13:13

> [...]

kan
> fandme ikke få det til at virke.
> Jeg synes efterhånden jeg har prøvet alt. Men intet blod........

Hent en anden blood patch på www.alliedassault.com. Den jeg har hentet der
(den er fed) hedder bare user-[zErO]BloodV2.0.pk3, og placeres i main mappen
under mohaa. Det virker

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 17-05-02 13:48

> Hent en anden blood patch på www.alliedassault.com. Den jeg har hentet der
> (den er fed) hedder bare user-[zErO]BloodV2.0.pk3, og placeres i main
mappen
> under mohaa. Det virker

Hmmm, linket virker ikke her! Nå, men hvor mange forskellige patches er der
og hvilken en er bedst?
Måske et lidt svært spørgsmål, men der er vel nogen derude der har prøvet et
par forskellige!

/Kenneth

Fra : DWM

Dato : 15-05-02 14:54

(: MarlboroMan :) wrote:
> Hmmm, linket virker ikke her!

Virkede fint her. Har lagt det op i dk.binaer under tråden
MOHAA patch - [Zero]

/Kenneth Iversen

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 17-05-02 21:30

> Har lagt det op i dk.binaer under tråden
> MOHAA patch - [Zero]
>
> /Kenneth Iversen

Takker.

/Kenneth

Fra : Thomas Hjort

Dato : 17-05-02 16:44

"Christian Catu" <catu@NOSPAMworldwidenerds.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> >
> Hent en anden blood patch på www.alliedassault.com. Den jeg har hentet der
> (den er fed) hedder bare user-[zErO]BloodV2.0.pk3, og placeres i main

Tak for det !!!

Det var da til at finde ud af.

Nu vælter blodet rundt i spillet !

Mvh Thomas

Fra : Christian Catu

Dato : 19-05-02 14:04

> "Christian Catu" <catu@NOSPAMworldwidenerds.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Ja, nu er det mildest talt forbudt for poder