MS Windows
briani 27239
Virus DIAL/000049 ?
Fra : Claus E Beyer

Dato : 17-05-02 09:05

Mit virusprogram har fundet en virus med navnet DIAL/000049 ?

Er der nogen der véd hvad det er for noget?

Når man får valget mellem "delete" og "repair", hvad bør man så gøre.

Jeg bruger AntiVir Personal og Win ME.

På forhånd tak for hjælpen

Claus

Fra : Morten

Dato : 17-05-02 10:15

> Mit virusprogram har fundet en virus med navnet DIAL/000049 ?
> Er der nogen der véd hvad det er for noget?

Det kan være du har bedre chancer for et brugbart svar i

Mvh.
Morten

Fra : Claus E Beyer

Dato : 17-05-02 10:55

"Morten" <morten789@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det kan være du har bedre chancer for et brugbart svar i

Tak skal du ha'. Det prøver jeg.

Claus