Fejl på Ericsson T65 - Går i "sort"
Fra : tobiastoft

Dato : 17-05-02 08:49

Jeg har lige købt en Ericsson T65 med software version R4A007...
I starten kunne jeg godt gå ind i menupunktet "Mine Billeder" under
"Billeder"... men nu, når jeg går ind i den, går telefonen bare i baglås
og efter et kort stykke tid skifter den til sort skærm.

Er der nogen der har oplevet samme problem, og er der nogen der ved hvad
jeg evt. kan gøre ved det?

Med venlig hilsen - og på forhånd tak
Tobias Toft

http://www.kandu.dk/

Fra : Martin Heller

Dato : 17-05-02 15:12

"tobiastoft" <tobiastoft.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og efter et kort stykke tid skifter den til sort skærm.
>
> Er der nogen der har oplevet samme problem, og er der nogen der ved hvad

Som det også blev nævnt i tråden, som starter med
er der flere, som har oplevet at T65 går kold. Min gamle T65 gik kold en
gang i mellem, særligt når telefonens hukommelse var ved at være fyldt med
beskeder og andet godt. Min nye T65 har ligesom din software version
R4A007, og den er "kun" gået i sort få gange i løbet af den måned jeg
nu har haft den. Jeg ved desværre ikke, hvad der kan gøres ved det, andet
end at sørge for ikke at have for meget liggende i telefonens hukommelse.