800x600 og popup
Fra : hha

Dato : 17-05-02 07:47

når man loader min index side skal der komme et centreret popup hvis skærmen
IKKE er sat til 800x600
nogen der kan hjælpe med dette , eller henvise til et sted som har det - TAK
!

Fra : Jørn Andersen

Dato : 18-05-02 17:30

On Fri, 17 May 2002 08:47:02 +0200, "hha" <virker@ikke_.dk> wrote:

>når man loader min index side skal der komme et centreret popup hvis skærmen
>IKKE er sat til 800x600

Mener du skærmen eller browseren?

Mvh. Jørn

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : hha

Dato : 18-05-02 21:04

"Jørn Andersen" <jorn@jorna.dk> skrev i en meddelelse
> On Fri, 17 May 2002 08:47:02 +0200, "hha" <virker@ikke_.dk> wrote:
>
> Mener du skærmen eller browseren?

skærm opløsningen ! (browseren følger vel skærm indstillingen ?)

Fra : Jørn Andersen

Dato : 18-05-02 22:57

On Sat, 18 May 2002 22:04:15 +0200, "hha" <virker@ikke_.dk> wrote:

>skærm opløsningen ! (browseren følger vel skærm indstillingen ?)

Opløsningsmæssigt, ja. Men jo større skærm, jo større chance for at
folk ikke har browseren i "full screen mode" - hvilket betyder, at
hvis man forsøger at designe websider til bestemte pixel-antal, så kan
man ikke bruge skærmopløsningen til så meget.

Mvh. Jørn

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : hha

Dato : 19-05-02 20:42

> [...]

> hvis man forsøger at designe websider til bestemte pixel-antal, så kan
> man ikke bruge skærmopløsningen til så meget.

ahh... klart , det var jeg ikke lige opmærksom på.
jeg må finde på noget andet.

Fra : Jørn Andersen

Dato : 19-05-02 23:11

On Sun, 19 May 2002 21:42:25 +0200, "hha" <virker@ikke_.dk> wrote:

>ahh... klart , det var jeg ikke lige opmærksom på.
>jeg må finde på noget andet.

Jeg vil så foreslå, at du forsøger at lave noget, der går i "alle"
opløsninger og browser-viduesstørrelser.
Dels undgår du, at alt for mange af dine brugere bliver sure over, at
det ikke virker med det setup, de nu har valgt.
Dels er det også det, der er nemmest at vedligeholde.

Good luck,
Jørn

--
Jørn Andersen,