Lidt hjælp !!
Fra : bic

Dato : 17-05-02 06:15

Hej NG
Jeg har i ca. et års tid fulgt denne dejlige gruppe.
Det er ikke racekatte, der lever mest af her på Øen, men haleløse.
Jeg er selv den lykkelige ejer af 3, og madmor for mange sommerhuskatte.
Min store lyst, er at komme på dk.binaer , og se fotos. Hvordan kommer
jeg det???
venlig hilsen Birte
PS. Lige nu den heldige ejer af 7 skønne killinger

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 17-05-02 08:02

Hvilket program bruger du til at læse nyheder med?
Mvh
Vibeke J

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 17-05-02 08:03

Hej Birte
Jeg tror at dk.binaer bliver brugt meget lidt for tiden,
det er en NG med mange mails, og det blev lidt træls
at skulle hente flere hundrede mails for at se et foto,
men prøv at kigge på
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/index.php der vil du
finde fotos af de fleste fra denne gruppe OG deres katte.

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Some people have lives, other have cats

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 17-05-02 18:46

"Marianne Hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/index.php der vil du
> finde fotos af de fleste fra denne gruppe OG deres katte.

Og jeg vil lige tilføje at hvis du får lyst til at uploade billeder af dine
egne katte kan du gøre det her: http://www.webshots.com brugernavnet er
dkfritiddyrkat og password'et er miauw.

Hilsen
Lisbeth

PS: Øen...er det Reersø?

Fra : bic

Dato : 19-05-02 08:25

Hej Lisbeth
Ja det er Reersø, er du kendt her??
vh Birte

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 21-05-02 20:08

"bic" <b.i.c@tdcadsl.dk> wrote in message
> Hej Lisbeth
> Ja det er Reersø, er du kendt her??
> vh Birte

Nej desværre ikke Jeg ved bare at den, ligesom Man er kendt for haleløse
katte... Men derudover.... ved jeg *rødme* ikke engang hvor den ligger.....

Hilsen
Lisbeth
--
http://cutiecats.dk ~ Verdens sødeste katte
http://trekkiegrrrl.tripod.com ~ 3D grafik & WWP

Fra : bic

Dato : 23-05-02 14:00

Hej Lisbeth
Jeg har fået oprettet min profil på dk.fritid.dyr.kat, så der kan du finde
lidt om Reersø