Nine Inch Nails
Fra : zcully

Dato : 16-05-02 22:45

Hmm var lige forbi all music.com for at læse om Nine Inch og så til min
store forbløffelse et album i 2002 der hedder Still. Det syntes jeg aldrig
jeg har set eller hørt om!!
Er det et kommende album eller...? I så fald hvornår udkommer det?
Så ser jeg da frem til det.

Trent Reznor er sgu et geni. Man ved ikke om man skal elske eller hade ham.
Er det kun mig der har den opfattelse? The Fragile var et ufattelig
fedt/underligt album(s).

/Zcully

Fra : SA

Dato : 17-05-02 01:55

"zcully" <zcully@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Trent Reznor er sgu et geni. Man ved ikke om man skal elske eller hade
ham.
> Er det kun mig der har den opfattelse?

Jeg kan godt blive træt af hans "fladesange",
du ved ,de sange der består af lydflader,uden egentlig variation,
hvor han som regel hvisker i baggrunden.
Men hans rå energiudladninger er fede.

The Fragile var et ufattelig
> fedt/underligt album(s).

Meget passende beskrivelse.

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 17-05-02 06:43

zcully skrev: (messageID:

> [...]
> jeg aldrig jeg har set eller hørt om!!
> Er det et kommende album eller...? I så fald hvornår udkommer det?

"Still" er en ekstra-CD, der er udgivet sammen med NIN's liveudgivelse
"And all that could have been". Du skal have fat i et deluxe-boxset af
sidstnævnte for at få "Still" med. ("Still" kan også købes online).

Mere info:
http://www.nin.com/still/ (køb "Still" her!)
http://www.andallthatcouldhavebeen.com/

> Trent Reznor er sgu et geni. Man ved ikke om man skal elske eller hade
> ham. Er det kun mig der har den opfattelse? The Fragile var et
> ufattelig fedt/underligt album(s).

Tjaeh, grænsen mellem genialitet og galskab er som bekendt hårfin - i
Trent Reznors tilfælde vil jeg sige det er to sider af samme sag :)

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net/

"Det forstår jeg ikke, det burde virke." [TM]

Fra : Benjamin Andresen

Dato : 19-05-02 16:13

Still kan uden tvivl anbefales.. den er langt mere interessant end den lidt
halvtamme liveudgivelse den følger..
:) benjamin