MS Windows
briani 27239
Hvilken AntiVirus ?
Fra : Donny

Dato : 16-05-02 21:26

Lige nu bruger jeg Norton AV 2002, men det er utilfredsstillende, da den
har overset en virus til trods for at den er opdateret.
Hvilket AntiVirusprogram kan anbefales ?

http://www.kandu.dk/

Fra : DeBoss

Dato : 16-05-02 21:48

På mit arbejde har jeg, på alle stationer og de fleste servere installeret
Norton Antivirus Coorporate edition.. (med central styrring af updates)

Den har endnu ikke sluppet en virus igennem..
Da vi bl.a har en mailserver der hoster en del ydre brugere, modtager vi en
del vira hver dag.. alle snuppes, og vores interne system har ikke haft
antydningen af virus siden...

Jeg vil uden tvivl anbefale den.. (jeg bruger den selv hjemme)

Mvh Dennis

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-05-02 22:04

Thu, 16 May 2002 20:25:41 GMT, skrev "Donny"
<Donny.news@kandu.dk>:

>Lige nu bruger jeg Norton AV 2002, men det er utilfredsstillende, da den
>har overset en virus til trods for at den er opdateret.

news:dk.edb.sikkerhed.virus vil nok være et bedre sted at spørge.

Fra : Salva

Dato : 17-05-02 18:48

Ja, det er den forkerte NG, men jeg er nu alligevel nysgerrige efter at vide
hvilken virus der slap igennem?
Jeg kan ellers KLART anbefale www.kav.ch ...