Target Frame Properties......?
Fra : - A

Dato : 16-05-02 21:13

Hej og God Aften

Jeg har en side med en hel del links på. Alle links har det til fælles
at target frame, gør at siden man klikker sig ind på, popper op i
samme vindue, og det er jeg ikke interesseret i.

Så derfor vil jeg gerne vide om man kan lave et eller andet default
med siden, så alle kaldte sider, dukker op i et nyt vindue.

Det er lidt for bøvlet hvis jeg skal rette hver enkelt link til,
hvilket naturligvis er en løsning. Men som je gskrev før, er der
faktisk temmelig mange links, så det bliver noget af en tidsrøver.

Anyone.....................?
Venlig hilsen

- Andreas

Fra : Jonas Voss

Dato : 16-05-02 21:43

In article <ll48euk9cvtr723hihp7ouotmdi56sj1an@4ax.com>, - A
<no@way.net> wrote:

> Så derfor vil jeg gerne vide om man kan lave et eller andet default
> med siden, så alle kaldte sider, dukker op i et nyt vindue.

Du tilføjer følgende:

<base target="_blank">

i mellem <head> og </head>.

--