Diablo 2 fryser!!!
Fra : Agemam

Dato : 16-05-02 20:19

Hejsa

Er der nogen som kan hjælpe mig.

Mit Diablo 2 fryser når jeg har spillet i et kvarters tid, den går
fuldtændig i stå. Hvad kan det skyldes??

Mit system:

Asus A7V Bundkort
384 Mb SDRam
60 Gb Harddisk
Asus V7100PRO grafikkort på 64 Mb
Creative Audigy Player lydkort
Win 98 2 edition

Regards

Henrik

Fra : Arcana

Dato : 16-05-02 20:57

"Agemam" <asving@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Mit Diablo 2 fryser når jeg har spillet i et kvarters tid, den går
> fuldtændig i stå. Hvad kan det skyldes??

1: Kør en komplet scandisk fra safe mode.
2: Kør en komplet defrag fra safe mode.

Hvis det ikke hjælper, så gem dine saves, slet D2, installer det igen,
kopier dine saves tilbage.

--
Greetings,
Arcana Dragon

Fra : Gizmoduck

Dato : 16-05-02 22:32

On Thu, 16 May 2002 21:56:40 +0200, "Arcana" <marsupilan@kangoroo.gov>
wrote:

> [...]
>2: Kør en komplet defrag fra safe mode.
>
>Hvis det ikke hjælper, så gem dine saves, slet D2, installer det igen,

og nyeste drivers til hele svineriet selvfølgelig

--

Gizmoduck

Haunting the europe realm on:
*GizHC
*Gizmoduck

Fra : Peter

Dato : 17-05-02 20:17

"Agemam" <asving@privat.dk> wrote in message
> Hejsa
>
> Er der nogen som kan hjælpe mig.
>
> Mit Diablo 2 fryser når jeg har spillet i et kvarters tid, den går
> fuldtændig i stå. Hvad kan det skyldes??

[SNIP]

Jeg har aldrig opdaget at min originale Diablo fryser men jeg har opdaget at
spillet køre meget hurtigere hvis man brænder hele CD'en ned som ISO (med
www.blindwrite.com - husk at tage Subchannels med). Det kan være det
hjælper - bare et forslag

Hilsen fra Peter